• شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 96082715866
  • منبع : نمایندگی گیلان

استاندار گیلان: بهداشت در راه اندازی کارخانجات جدی گرفته شود

استاندار گیلان: بهداشت در راه اندازی کارخانجات جدی گرفته شود

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت و سلامت جامعه، تاکید کرد: در راه اندازی کارخانجات موضوع بهداشت جدی گرفته شود چراکه در بخش بهداشت خلاء وجود دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر مصطفی سالاری در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت و سلامت جامعه، تاکید کرد: در راه اندازی کارخانجات موضوع بهداشت جدی گرفته شود چراکه با توجه به خلاء موجود در جامعه در بخش بهداشت، ضرورت دارد توجه بیشتری به این موضوع شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه ما از تولید به طور جد حمایت می کنیم، متذکر شد: حمایت از سرمایه گذار صرفا واگذاری مالکیت زمین به وی نیست، بلکه آنچه از دستگاه های دولتی انتظار می رود، این است که بار را از دوش سرمایه گذار برداریم تا از این طریق به تولید کمک کنیم. البته اگر با توجه به شرایط در مواردی الزام به واگذاری مالکیت زمین نیز باشد، قطعا کمک خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: سخت گیری و سهل گیری باید دلیل داشته باشد. تفسیر ما در اجرای مقررات باید به سرمایه گذار کمک کند، نه اینکه چوب لای چرخ آن بگذارد.

سالاری با بیان اینکه هرجا طرفین یک مسئله مردم باشند، باید محتاطانه تصمیم بگیریم و هرجا طرفین مسئله مردم و دولت باشند، شایسته است بار اصلی بر دوش دولت باشد، تاکید کرد: انتظار دارم هر تصمیمی در این جلسات گرفته می شود به سرعت اجرایی شده و زمان را برای حرکت چرخ توسعه در استان به هیچ وجه از دست ندهیم.

سالاری، با تاکید بر لزوم برگزاری مستمر و مدون جلسات این کارگروه به صورت هفتگی، به اهمیت حضور همه مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات مذکور اشاره کرد و یادآور شد: ضرورت دارد همه مدیران دستگاه ها شخصا در جلسات شرکت کرده و هرگونه غیبت از قبل هماهنگ شود. یقینا با مدیرانی که به هر دلیل بدون هماهنگی در جلسات حضور پیدا نکنند، برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی استان در حوزه مسائل اقتصادی زیبنده نام گیلان نیست، گفت: باید با تعامل همه دستگاه ها برای رسیدن به توسعه همه جانبه گیلان تلاش کنیم و این امر محقق نخواهد شد، مگر با عزم جدی همه ما مسئولان و البته همراهی مردم شریف گیلان زمین که همواره حامی ما بوده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha