• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 96082916718
  • منبع : نمایندگی مازندران

پرداخت تسهیلات 5 میلیارد تومانی اقتصاد مقاومتی در ساری

پرداخت تسهیلات 5 میلیارد تومانی اقتصاد مقاومتی در ساری

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه ناحیه ساری از پرداخت تسهیلات 5 میلیارد تومانی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی خادم» در نشست خبری به‌مناسبت هفته بسیج در ساری با بیان این‌که عمده برنامه‌های هفته بسیج در ساری مسجد محور خواهند بود، تصریح کرد: در این هفته بیش از 20 یادواره شهدا در مناطق مختلف شهرستان برگزار می‌کنیم که یادواره بچه‌های آسمانی از برنامه‌های ویژه به‌مناسبت هفته بسیج است.

وی از برگزاری 20 مسابقه ورزشی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در هفته بسیج خبر داد و گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی باید الگودهی و الگوسازی صورت گیرد از این‌رو نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ساری را به صورت ویژه برپا خواهد شد.

وی محل برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را در امامزاده یحیی ساری دانست و خاطرنشان کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه ساری در قالب 60 غرفه با حضور مسئولان کشوری و استانی هم‌چون فرمانده سپاه کربلا و استاندار مازندران افتتاح خواهد شد.

خادم با بیان این‌که سال گذشته بیش از 5 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت شده است، اظهار کرد: این تسهیلات موجب ایجاد بیش از 320 شغل ثابت در نقاط مختلف شهرستان ساری شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان این‌که در هفته بسیج ویزیت رایگان مردم را در مناطق محروم در دستور کار قرار داده‌ایم، تصریح کرد: بیش از 100 همایش بصیرتی در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌ها و اقشار بسیج شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، عبارروبی مزار شهدا، افتتاح 55 خانه محروم، همایش شکوه مقاومت، برگزاری  برنامه فرهنگی هنری میقات در 14 محله ساری از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه ساری در هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری در بخش دیگری از سخنانش بسیج را غیر جناحی دانست و خاطرنشان کرد: بسیج، جناحی و حزبی نیست، بسیج نهاد مردمی و انقلابی است که در راستای آرمان های امام(ره) و رهنمورد های رهبر معظم انقلاب گام بر می دارد.

خادم حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را جزو مأموریت‌های ذاتی و قانونی بسیج دانست و تصریح کرد: هر مجموعه‌ای در اصول انقلاب باشد و در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گام بردارد مورد حمایت بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج خود را خادم مردم و انقلاب می‌داند و هرکجا که تأثیرگذار باشد حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha