• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 96092916618
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

توزیع بیش از 54 میلیون لیتر سوخت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

توزیع بیش از 54 میلیون لیتر سوخت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع بیش از 54 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نعمت‌الله نجفی در نشست خبری که امروز (29 آذر) برگزار شد، با اشاره به مهمترین اقداماتی که در روزهای زلزله برای توزیع سوخت انجام شده، گفت: در سه بخش حمل و نقل، گرمایشی و تامین سوخت ارگان‌هایی که در بازسازی و ارائه خدمات فعالیت دارند، سوخت‌رسانی انجام دادیم.

وی ادامه داد: در کوتاه‌ترین زمان ممکن جایگاه‌های سوخت حتی در مناطق زلزله زده برقرار بودند و در جایگاه‌هایی که به دلیل قطعی برق امکان ارائه خدمات نبود، از دیزل ژنراتور استفاده کردیم.

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از ارسال 7500 سیلندر گاز پیک‌نیک دو و پنج کیلویی به مناطق زلزله خبر داد داد و یادآوری کرد: پنج اسکیت سیار گاز مایع برای پر کردن سیلندرهای گاز نیز در مناطق زلزله زده برقرار شد که تا امروز 70 تن گاز مایع رایگان از طریق آنها عرضه شده است.

نجفی از ارسال هفت هزار کپسول یازده کیلویی گاز مایع به این نقاط نیز خبر داد.

وی درباره توزیع نفت سفید نیز یادآوری کرد: در مجموع 19 میلیون و 700 هزار لیتر نفت با کمک 1094 نفتکش توزیع شده که حدود 4.5 میلیون لیتر آن رایگان بوده است.

به گفته این مسئول، از 4.5 میلیون لیتر نفت رایگان توزیع شده 750 هزار لیتر توسط خیرین و سه میلیون و 700 هزار لیتر نفت توسط مدیریت بحران استان خریداری و به صورت رایگان توزیع شده است.

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه همچنین با اشاره به توزیع 15 میلیون و 600 هزار لیتر بنزین در مناطق زلزله زده، خاطرنشان کرد: این میزان توسط 686 نفتکش توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: به علاوه 19 میلیون و 400 هزار لیتر نفت‌گاز نیز برای مناطق زلزله زده استان توسط 918 دستگاه تانکر ارسال شده است.

نجفی از تامین یک میلیون و 550 هزار لیتر سوخت مورد نیاز برای بالگردها و هواپیماها در ایام زلزله خبر داد که 49 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است.

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آمادگی برای ادامه سوخت رسانی به مناطق زلزله یاد کرد و ادامه داد: کمبودی در این زمینه نداریم.

خسارت به 10 جایگاه و 105 فروشندگی سوخت

وی در ادامه درباره خسارت وارد شده به جایگاه‌های سوخت استان بر اثر زلزله نیز خاطرنشان کرد: 10 جایگاه سوخت از 10 تا 60 درصد خسارت دیدند.

به گفته این مسئول، بیشترین خسارت مربوط به جایگاه‌های سوخت سرپل ذهاب (چهار مورد) و ثلاث باباجانی (دو مورد) بوده است.

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از خسارت به 105فروشندگی فرآورده‌های سوختی نیز خبر داد که میانگین خسارت وارد شده به هریک از آنها حدود 10 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha