• شنبه / ۹ دی ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 96100904782
  • منبع : نمایندگی کرمان

برپایی 16 بیمارستان مردم‌یاری در مناطق محروم جنوب شرق کشور

ایسنا/کرمان رئیس بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) به خدمات مردمی این بیمارستان اشاره کرد و افزود: 16 بیمارستان مردم‌یاری در جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و پیرانشهر برپا و به مردم مناطق محروم خدمات ارایه کردند و فقط در منطقه رودبار امسال 2.5 میلیارد تومان خدمات پزشکی ارایه داده‌ایم.

به گزارش ایسنا، «علی مقدمی» ظهر امروز نهم دی‌ماه در حاشیه افتتاح مرکز ام آر آی بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) گفت: بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) در سال 81 با 96 تخت بیمارستانی افتتاح شد و در طول این سال‌ها در راستای ارتقای خدمات آن گام برداشته‌ایم، به‌گونه‌ای که هر ساله رتبه اول ارزشیابی از وزارت بهداشت و درمان اخذ کرده‌ایم.

وی ادامه داد: نهضت بازسازی و بهسازی بیمارستان در چند سال اخیر شدت زیادی گرفته است و 95 درصد آن کاملاً استاندارد شده است، کلینیک تخصصی بیمارستان نوسازی و راه‌اندازی شده است، ضمن آن‌که بخش زایشگاه، بخش مردان، بخش ICU، اورژانس و ... بازسازی شده است.

رئیس بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) با بیان این مطلب که بخش اورژانس این بیمارستان پس از بیمارستان‌های دانشگاهی بیماران تصادفی را پذیرش می‌کند، اظهار کرد: دستگاه‌های مورد نیاز تشخیص پزشکی در این بیمارستان وجود دارد.

وی به خدمات مردمی این بیمارستان اشاره کرد و افزود: 16 بیمارستان مردم‌یاری در جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و پیرانشهر برپا کرده‌ایم و به مردم مناطق محروم خدمات ارایه و فقط در منطقه رودبار در سال جاری 2.5 میلیارد تومان خدمات پزشکی ارایه دادیم.

مقدمی با اشاره به زلزله کرمانشاه اظهار کرد: 28 روز پزشکان و پرسنل بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) در سرپل ذهاب حضور داشتند و حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان خدمات پزشکی به مردم زلزله‌زده آن منطقه اهدا و تقدیم کردیم.

وی ورودی بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) را یکی از مشکلات این بیمارستان برشمرد و افزود: برای اداره بیمارستان نیازمندیم تا مطالبات بیمارستان با طرف‌های قرارداد وصول شود اگر وصول نشود با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha