• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۶ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 96101105867
  • منبع : نمایندگی کردستان

رسانه‌ها در انعکاس اخبار جنبه عدالت و انصاف را رعایت کنند

رسانه‌ها در انعکاس اخبار جنبه عدالت و انصاف را رعایت کنند

ایسنا/کردستان مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان، با اشاره به اینکه رسانه‌ها در انعکاس اخبار جنبه عدالت و انصاف را رعایت کنند، گفت: در کنار این امر نباید از موضوع نقد نیز دور بمانند چراکه نقد از کسانی که وظیفه ملی و استانی خود را انجام نمی‌دهند می‌تواند کارساز باشد.

به گزارش ایسنا،  هیرش رضایی، مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان به همراه رئیس خانه مطبوعات استان امروز، 11 دی ماه در بازدید از این خبرگزاری اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا را به عنوان یک رسانه همراه و با نفوذ در کشور و استان کردستان می شناسیم.

وی با تأکید بر تعامل خبرگزاری‌ها با مسئولان استان افزود: استانداری کردستان در حوزه رسانه می تواند با ایسنا همکاری تنگاتنگ و نزدیکی داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان بیان کرد: ما در تلاشیم تا حوزه اطلاع‌رسانی استان را حرفه‌ای کنیم که در این راستا جهاددانشگاهی کردستان می تواند با برگزاری دوره های آموزشی یاری رسان استانداری باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در انعکاس اخبار جنبه عدالت و انصاف را رعایت کنند، اعلام کرد: اما در کنار این امر نباید از موضوع نقد نیز دور بمانند چراکه نقد از کسانی که وظیفه ملی و استانی خود را انجام نمی‌دهند می‌تواند کارساز باشد.

رضایی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آموزش انتظار داریم جهاددانشگاهی در برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی خبرنگاری خانه مطبوعات را یاری دهد و در این راستا استانداری هم هرگونه تسهیل گری که نیاز باشد را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی کردستان یک دستگاه جوان در استان است، عنوان کرد: جوان بودن نیروهای یک ارگان موجب موفقیت بیشتر آن خواهد شد چراکه نیروی جوان انرژی زیادی برای انجام کارهای مهم و تأثیرگذار دارد.

چیا سهراب نژاد، رئیس جهاددانشگاهی کردستان در ادامه این نشست گفت: اولویت ایسنا در انعکاس اخبار کمک به رفع مشکلات استان و انتقاد منصفانه است.

وی با اشاره به اهمیت انتقاد رسانه ها افزود: نقد باید با هدف یادآوری و اصلاح امور باشد نه تخریب که خبرگزاری ایسنا همواره این اصل را رعایت کرده است.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایسنا با استانداری تعامل خوبی دارند و این تعامل دو طرفه منجر  با ارائه راهکارهای خوبی در آینده خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم این حضور در خبرگزاری زمینه ساز همکاری بیشتر جهاددانشگاهی و استانداری باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha