• شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 96101607999
  • خبرنگار : 71469

استاندارد اعلام کرد

این فرآورده‌ گوشتی را نخرید

این فرآورده‌ گوشتی را نخرید

فرآورده‌های گوشتی غیراستاندارد «دهکده پروتئین» توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان تهران توقیف و از این واحد صنفی متخلف به دادگاه شکایت شد.

به گزارش ایسنا، مسلم بیات - مدیرکل استاندارد استان تهران - با اعلام هشدار نسبت به فرآورده‌های غیراستاندارد گوشتی و پروتئینی یک واحد صنفی «دهکده پروتئین» در تهران اظهار کرد: هفته گذشته بازرسان استاندارد ۲۴۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های گوشتی غیراستاندارد در این فروشگاه را توقیف کردند.

وی ادامه داد: از این واحد صنفی که در محدوده میدان قدس و خیابان شریعتی واقع شده است ۲۴۰ کیلوگرم انواع ژامبون، سوسیس، هات داگ گوشت و مرغ توقیف و برای آزمون در آزمایشگاه‌های استاندارد نمونه‌برداری شد.

مدیرکل استاندارد استان تهران بر لزوم هوشیاری شهروندان نسبت به برخی ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی، بیان کرد: متاسفانه این واحد صنفی با ساخت ویدئویی اغواکننده و انتشار آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بیشماری از شهروندان را فریب داده و به همین دلیل واحد صنفی متخلف مذکور به دادگاه شکایت شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۱۰-۱۶ ۱۰:۳۰

خوب مشکلش چی بوده، گوشت الاغ؟ غیر بهداشتی؟ من متوجه دلیل اصلی غیر استاندارد بودنش نشدم ، بقیه سوسیس کالباسا استاندارد هستن آیا؟

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۱۶ ۱۰:۵۴

بیشتر به نظر میرسد با توسعه و موفقیت یک واحد صنفی پر مخاطب مشکل دارند.

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۱۶ ۱۶:۴۷

دقیقا همینه و ترس از گسترش این بیزنس

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۱۶ ۱۱:۵۶

ما که چند بار مصرف کردیم خیلی خوب و خوشمزه بود از کالباسهای کارخونه ای که خیلی بهتره

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۱۶ ۱۱:۵۷

سلام من خودم چندین سال بود که به دلیل بی اعتمادی به کارخانه های سوسیس و کالباس . خرید نمیکردم . ولی هفته قبل رفتم به این فروشگاه رفتم و با کارشناس فروش اونها صحبت کردم و ایشون برگه آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت مبنی بر عدم هر گونه مشکل فراورده هاشون رو به من نشون داد.

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۱۶ ۱۲:۰۴

از اول معلوم بود کارخونه های پوست مرغی و نیتراتی نمیذارن این کار پا بگیره

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۱۶ ۱۲:۳۲

دقيقا مشخصه چرا بدون توضيح کافي بستنش مي ترسن کار و کاسبي بقيه شرکت هاي بي کيفيت کساد شه!!!!

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۱۶ ۱۳:۰۸

مطمئنيد شاكي كارخانه هاي توليد سوسيس كالباس نبودن كه احساس خطر كردن

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۱۶ ۱۶:۵۳

ما چندین بار مراجعه کردیم و سوسیس و کالباس در حضور ما تولید شد و هیچ اشکالی وجود نداشت ظاهرا فشار کارخانه های تولید سوسیس و کالباس باعث جلوگیری توسط اداره استاندارد شده

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۱۷ ۰۰:۵۹

واقعا نمیدونم چی باید گفت ...!!!!؟؟؟؟ من همیشه مخالف این نوع فراوردهای غذایی بودم بعد از دیدن کلیپ تبلیغی این فروشگاه بواسطه نزدیکی به منزلم مراجعه کردم از نزدیک با کم و کیف تولیدشون اشنا شدم و بعد از سالها چند کیلوئی از این محصول خریدم چون در کشورهای اروپایی هم مصرف کرده بودم میتونستم تشخیص بدم که کیفیتش چجوریه ... کارشون عالیه و حرف نداره و این موصوع طرح شده در این سایت هم قابل پیش بینی بود برای من .. ظاهرا لابی تولید کنندگان انبوه فعال شده و میخواد این بندگان خدا رو از دور رقابت خارج کنه مردم نباید سوسیس و کالباس با کیفیت استاندارد جهانی مصرف کنند .. ما باید همین اشغال گوشتها و پوست و تاج مرغ و خروسها رو میل کنیم ، ایرانی رو چه به این حرفها .. اگر محصول خوب بخوریم حتما سرگیجه میگیریم .. دستگاه تولید این فروشگاه 30 کیلونیه و اگر تمام 24 ساعت رو تولید کنه بعید میدونم بتونه 500 کیلو تولید کنه دلیلش هم اینه اکثر اوقات نداره که تحویل مردم بده .. همین امشب که من رفتم ببینم این خبر صحت داره یا نه .. من سوسیس نتونستم بخرم چون تمام شده بود کل خبر هم کذب محضه و ابدا این بندگان خدا در جریان نبودند موضوع همونه که گفتم اگر این تولید کارش بگیره اون حضراتی که سالها زباله رو به عنوان سوسیس و کالباس به خورد مردم دادند باید جمع کنند چون مردم می فهمند این کالا چی میتونه باشه و تا حالا چی بوده ..!!! آدم بعد از خوندن اینجور خبرها معنی حیاط خلوت شدن دستگاههای دولتی رو درک میکنه .. مردم خودشون استانداردهای خودشونو دارند و دیگه گول.... نمی خورند ..

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۱۷ ۰۹:۳۲

متاسفانه به جاي الگوبرداري و كمك به توليد محصولات سالم دولت و كارخانه دارها دنبال تعطيلي توليد مواد غذايي سالم هستند.

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۱۷ ۰۹:۳۵

يعني مشكل فقط اين بوده كه با جناب رييس استاندارد هماهنگ؟؟؟ نبودند. يعني كارخونه ها كه پوست مرغ و غده گوسفند ميريزند استانداردند!!!!!!!

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۱۷ ۲۰:۲۷

من که مشتری دائمی این فروشگاه هستم و همیشه راضی بودم ولی مطمئن بودم که کارخانه هایی که گوشت... میفروشند نمیذارن اینا کار بهداشتی جلو چشم مردم بکنن

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۷ ۱۵:۳۰

خوب اگر واقعا غیربهداشتیه چرا پلمپ نشده؟متاسفانه رواج تولید محصولات بهداشتی مغایر با سیاست تولید محصولات غیربهداشتی و تعطیلی مراکز تولید کننده آن هست