• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 96101708962
  • منبع : نمایندگی یزد

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه رفع مشکلات اقتصادی کشور است

تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه رفع مشکلات اقتصادی کشور است

ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مدیران و مسئولان نظام در صحنه‌های مختلف بدهکار ملت هستند، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

سردار«فتح الله جمیری» در حاشیه راهپیمایی مردم یزد که به منظور محکوم کردن اغتشاشات اخیر برگزار شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، حضور پرشور مردم در راهپیمایی انقلابی را حضوری مبارک دانست و اظهار کرد:‌ حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف عامل اصلی پیشرفت بیش از پیش نظام انقلاب اسلامی ایران در امور مختلف است.

وی افزود:‌ دشمنان دین و نظام اسلامی باید بدانند که آزموده را آزمودن خطاست و ملت همیشه بیدار ایران اسلامی با تبعیت بی‌چون و چرا از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: مردم ولایت‌مدار ایران در قالب گروه‌ها و احزاب مختلف همیشه پای دشمنان داخلی و خارجی را از کشور جدا کرده و با اتحاد و همبستگی از امنیت عمومی کشور پاسداری می‌کنند.

جمیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی،‌ تصریح کرد:‌ملت ایران به خوبی تاکنون در برابر سختی‌های اقتصادی صبوری کردند و این نشانه احساس مسئولیت ملت در قبال نظام است.

این مقام مسئول خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام تأکید کرد:‌ مدیران و مسئولان نظام در صحنه‌های مختلف بدهکار ملت هستند و باید بیش از پیش نسبت به تدوین برنامه‌های راهبردی در راستای رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد اقتصاد مقاومتی را تنها راه رفع مشکلات اقتصادی کشور دانست و بیان کرد: مردم و مسئولان باید سعی کنند با اتحاد و همبستگی و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی خود را در برابر آسیب‌های اقتصادی دشمنان ایزوله کنند.

وی حمایت از توسعه کارگاه‌های زودبازده را از جمله راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور عنوان کرد و گفت: تبعیت از ولایت فقیه نه تنها مسیر سیاسی و اجتماعی بلکه توسعه اقتصادی کشور را همور ‌می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha