• دوشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۶ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 96102513269
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

استاندار خبر داد

ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی شهرک سلامت در آذربایجان شرقی

ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی شهرک سلامت در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ساخت بیمارستان‌های مختلف با 2500 تخت در تبریز، گفت: با اتمام این بیمارستان ها طی چهار سال آینده تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان به شش هزار تخت خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، «مجید خدابخش» در حاشیه بازدید از شماری از پروژه‌های عمرانی و مراکز بهداشتی و درمانی در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی تبریز،  با اشاره به این‌که طرح‌های ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان در استان در حال اجراست، افزود: 190 مرکز سلامت در استان در حال ساخت است که تا هفته دولت سال آینده به اتمام خواهند رسید. 

 وی ادامه داد: به مناسبت چهلمین سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن ماه 12 مرکز سلامت در شهر تبریز به بهره برداری می رسد.  

استاندار آذربایجان شرقی گفت: از جمله پروژه های ارزشمندی در استان احداث بیمارستان 1000 تخت‌خوابی که در حال ساخت است و به صورت شهرک سلامت طراحی شده است. 

  
خدابخش با اشاره به این‌که تبریز علاوه بر این‌که قطب درمان شمالغرب کشور است، از کشورهای همسایه نیز برای درمان به این شهر سفر می کنند، گفت: 3400 تخت بیمارستانی در استان وجود دارد. 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این بازدید گفت: ساخت و سازها در حوزه علوم پزشکی برای افزایش شمار تخت ها و رفاه حال مردم انجام می گیرد. 

 «محمدحسین صومی» افزود: خوشبختانه با حمایت های دولت و مجلس شورای اسلامی در مناطق مختلف استان، می کوشیم تا زیر ساخت های لازم را ایجاد کنیم و در کنار آن تأمین سخت افزاری نیز مورد توجه است. 

وی با اشاره به این‌که در دولت یازدهم در همه روستاها و در حاشیه شهرها مراکز درمانی ایجاد شد، یادآور شد: سیستم ارجاع به صورت نسبی در استان تحقق یافته و به دنبال این هستیم که روند ارجاع را در آذربایجان شرقی نهایی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha