• پنجشنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 96102815358
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

رئیس مجمع نمایندگان استان:

افزایش ماندگاری زائران مشکلات اقتصادی خراسان رضوی را حل می‌کند

افزایش ماندگاری زائران مشکلات اقتصادی خراسان رضوی را حل می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ماندگاری زائران می‌تواند تا حدود زیادی مشکلات اقتصادی استان را حل ‌کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، دکتر رضا شیران که ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی در محل موزه بزرگ خراسان سخن می‌گفت در ادامه اظهار کرد:از طرف خود و همه همکارانم در مجمع نمایندگان خراسان رضوی از مدیرکل میراث فرهنگی سابق تشکر می‌کنم و امیدوارم که مدیرکل جدید در این زمینه موفق باشد. 

وی با بیان اینکه من افتخار داشتم که در عملیات فتح المبین حضور داشته باشم، گفت: در این عملیات تمام گردان ما جز پنج نفر به  شهادت رسیدند و ما گردان جدیدی را راه‌اندازی کردیم که در آن‌جا با جناب آقای مکرمی‌فر مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان آشنا شدیم و این آشنایی و دوستی تاکنون ادامه دارد. 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بودجه 97 ردیفی آمد تحت عنوان عوارض خروج از کشور که هدف آن بازدارندگی است زیرا 10 میلیون نفر در سال گذشته از کشور خارج شدند که اگر هرکدام دو هزار دلار با خود خارج کرده باشند، 20 میلیارد دلار از کشور خارج شده در شرایطی که ما باید قیمت دلار را با تزریق دلار به بازار حفظ کنیم و فروش نفت هم با سختی‌هایی مواجه است. 

شیران خراسانی ادامه داد: این نکته از آن جهت دارای اهمیت است که شما فعالان حوزه گردشگری باید توجه داشته باشید که اگر در این زمینه موفق باشید و بتوانید با استفاده از ظرفیت مضجع شریف رضوی، میزان ماندگاری زائر را افزایش دهید، تا حد زیادی از مشکلات ما در این زمینه کاسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مشهد ظرفیت‌های زیادی داریم که کلات نادری و توس از آن جمله هستند و باید به ‌آن‌ها به شکل ویژه توجه کرد و خوشبختانه در توس اتفاقات خوبی در حال روی دادن است که امیدواریم با حفظ حقوق مردم و ساکنان توس این اتفاقات به خوبی انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی افزود: البته تاکید دارم که در این محدوده باید حقوق مردم رعایت شود زیرا این مردم مدت‌های زیادی است که ساکن این منطقه هستند و باید شان آن‌ها رعایت شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha