• شنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97011804741
  • منبع : نمایندگی کرمان

کرمان، یکی از استان های برتر کشور در توجه به موضوع اشتغال و رکود

کرمان، یکی از استان های برتر کشور در توجه به موضوع اشتغال و رکود

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه اشتغال و رکود دو مشکل اساسی کشور در سال های جاری بوده است اظهار کرد: خوشبختانه برنامه های استاندار کرمان توجه ویژه به این دو مشکل اساسی بوده به طوری که کرمان، یکی از استان های برتر کشور در توجه به موضوع اشتغال و رکود بوده و امیدواریم این موضوع نیز در سال جاری مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا توفیقات جدی و بیشتری را شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» صبح امروز 18 فروردین ماه در دیدار نوروزی استاندار کرمان و مدیران ستادی استان با بیان اینکه امیدواریم سال 97، سال پر خیر و برکت برای کشور باشد تصریح کرد: امیدوار هستیم در سال جاری دشمنی ها علیه کشور کاسته و یا خنثی شود و سال جاری سال وحدت، همدلی و همراهی بیشتر از گذشته بین مردم و مسئولین باشد و شاهد خدمات رسانی با شتاب بیشتری برای مردم باشیم.
امام جمعه کرمان با تاکید اینکه عالم ماده، عالم تصادم است و مشکلات هر روز بر جامعه بیشتر و بیشتر خواهد شد تصریح کرد: انسان باید با مشکلات دست و پنجه نرم کند و به گونه ای حرکت کند که بتواند این مشکلات و موانع را برطرف کند.

علیدادی سلیمانی با بیان این‌که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دولت ها، خدمات گسترده‌ای را به مردم ارایه داده‌اند، اظهار کرد: کارنامه جمهوری اسلامی کارنامه قابل دفاعی است و دلیل این حرف نیز بر این است که دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی در صحنه های بین المللی هر روز بیشتر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به این‌که باید عزم و اراده مسئولین برای برطرف کردن مشکلات در راستای بهبود معشیت مردم افزایش پیدا کند، ادامه داد: نیرو و انرژی مسئولین باید در کنار یکدیگر قرار گیرد نه در مقابل هم، بنابراین امیدواریم در سال 97این وحدت و همدلی در کشور در بین همه آحاد جامعه گسترش یابد.

علیدادی سلیمانی با بیان این‌که اشتغال و رکود دو مشکل اساسی کشور در سال‌های جاری بوده است، یادآور شد: خوشبختانه برنامه‌های استاندار کرمان توجه ویژه به این دو مشکل اساسی بوده به طوری که کرمان، یکی از استان‌های برتر کشور در توجه به موضوع اشتغال و رکود بوده و امیدواریم این موضوع نیز در سال جاری مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا توفیقات جدی و بیشتری را شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha