• سه‌شنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97012106437
  • منبع : نمایندگی کرمان

مدیرعامل ستادیه استان کرمان خبر داد:

وجود 300 زندانی جرائم غیرعمد در استان کرمان

وجود 300 زندانی جرائم غیرعمد در استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: در حال حاضر 300 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان کرمان حضور دارند که برای آزادی این مددجویان در سال جدید تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، سید"حجت الله موسوی قوام" صبح امروز 21 فروردین ماه در جلسه هیئت امناء ستاد دیه نمایندگی استان کرمان اظهار کرد: در سال گذشته 23 جلسه هیئت امناء ستاد برگزار و 252 نفر مددجوی واجد شرایط از زندان های استان کرمان با پرداخت مبلغی بیش از شش میلیارد و 720 میلیون تومان آزاد شدند.


وی با بیان اینکه از این تعداد زندانی جرائم غیرعمد، 160 نفر از محل کمک های خیران با تامین یک میلیارد و 505 میلیون تومان و 18 نفر از محل اعتبارات ستاد مرکز به میزان یک میلیارد تومان آزاد شده اند، تصریح کرد: 13 نفر از محل اعتبارات بانک ها به صورت تسهیلات، 17 نفر از محل صندوق تامین خسارت های بدنی و 44 نفر بدون پرداخت وجه و در قالب جلسات صلح و سازش و اخذ رضایت شاکی از زندان آزاد شده اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان بیان کرد: سال قبل با 199 نفر از شاکیان مذاکراه و رایزنی کردیم و تعدادی از مددجویان حدود 10 میلیارد تومان در پرداخت دیون مشارکت کرده اند.

موسوی قوام اظهار کرد: برگزاری جشن های گلریزان، تجلیل از خیران و یاوران ستاد دیه استان، جشن گریزان ویژه زندانیان نسوان و آزادی هشت نفر مددجوی واجد شرایط بانو از اقدامات ستاد دیه سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به برنامه های سال جدید گفت: برگزاری جلسات صلح و سازش به ویژه در مساجد شهر، برگزاری جلسات هیئت امناء، گردهمایی فصلی مددکاران و نمایندگان ستاد دیه در شهرستان ها، برگزاری جشن های گلریزان و ... از برنامه های ستاد دیه ستان کرمان در سال جدید است و در حال حاضر 300 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان کرمان حضور دارند که برای آزادی این مددجویان تلاش خواهیم کرد.

همچنین مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این جلسه اظهار کرد: بیش از 2 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد، از خانواده زندانیان هستند و کمک به زندانیان نیازمند یکی از فصول کاری کمیته امداد است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha