• چهارشنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97012207189
  • منبع : نمایندگی کرمان

نماینده ولی فقیه در کرمان:

مردم باید احساس کنند در استان معدنی زندگی می‌کنند

مردم باید احساس کنند در استان معدنی زندگی می‌کنند

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مردم باید احساس کنند در استان معدنی قرار دارند و از این معادن بهره مند می‌شوند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین"حسن علیدادی سلیمانی" روز گذشته در دیدار رییس و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت به اندازه سه وزارتخانه مجزا کار می کند  و کار و جایگاه این وارتخانه بسیار اهمیت دارد و امیدوارم این سازمان در سه بخش  صنعت، معدن و تجارت  جایگاه واقعی خود را در استان پیدا کند.
    
وی افزود: جایگاه واقعی زمانی مشخص می شود که  مردم سر سفره خود  در شهرهایشان احساس کنند که شهری صنعتی، معدنی و تجاری دارند  و به نظر می رسد در این حوزه نیاز به کار بیشتر داریم و این احساس در مردم وجود ندارد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: به هر دلیل در هر جایی  که معدن شناسایی و بعد از مطالعه می خواهند آن را اکتشاف و استخراج  کنند، باید نسبت به محیط پیرامون خود یک تاثیری بگذارد و اثر آن روی زندگی افرادی که در آنجا زندگی می کنند، مشخص شود و در  بعضی از  مواقع این اثرات، اثرهای خوبی نیستند.

وی  با اشاره به اینکه مردم باید احساس کنند در استان معدنی قرار دارند و از این معادن بهره مندمی  شوند، بیان کرد:  به همین دلیل قانونگذار درصدی را برای برگشت مقداری از پول برای استان در نظر گرفته  و باید این مورد پیگیری و تحقق خارجی پیدا کند و زمانی که این پول به استان برگشت داده شد خیلی عادلانه و هوشمندانه در زیرساخت ها هزینه شود تا مردم آنها احساس کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: حتما سازمان صنعت، معدن و تجارت در این سه حوزه چشم اندازی برای افق 1404 استان کرمان دارد و بنده و مردم می خواهیم بدانیم در حال حاضر  در این سه بخش ما در چه مرحله ای از چشم انداز قرار داریم  و چه مقدار از برنامه 20 ساله توسعه اقتصادی کشور عقب و یا جلو هستیم و در این سه حوزه در افق 1404 در اشتان کرمان چه اتفاقی رخ می دهد.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان" حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده و این شعار می تواند یکی از ماموریت های اصلی  سازمان صنعت، معدن و تجارت  باشد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha