• چهارشنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97012207266
  • منبع : نمایندگی کرمان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان اعلام کرد:

جذب 30 درصدی حقوق دولتی معادن استان کرمان در سال گذشته

جذب 30 درصدی حقوق دولتی معادن استان کرمان در سال گذشته

ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان گفت: طی سال‌های گذشته از پرداخت 15 درصدی حقوق دولتی در استان کرمان 0.05 درصد انجام می‌شده و سال قبل موفق شدیم بیش از 30 درصد وصولی حقوق دولتی را به استان بیاوریم.


به گزارش ایسنا، "مهدی حسینی‌نژاد" روز گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان کرمان فعالیت‌های خوبی  انجام شده، اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران بیش از 40 درصد ارزش افزوده جی دی پی کشور مربوط به فعالیت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و الگویی تدوین شده استاندار کرمان، سند راهبردی استان برای حوزه صنعت، معدن و تجارت تا پایان برنامه ششم توسعه طراحی شده است.

حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه پیش بینی شده تا پایان برنامه ششم بیش از 6000 میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری داشته باشیم، تصریح کرد: همچنین پیش بینی شده صادرات استان به بیش از شش میلیارد دلار برسد.

وی با اشاره به اولویت تکمیل زنجیره ارزش افزوده در حوزه معادن استان، اظهار کرد: سال گذشته 10 هزار میلیارد تومان پروژه تکمیل زنجیره ارزش افزوده در سطح استان که عموما در حوزه صنعتی و معدنی بود، افتتاح شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه ظرفیت معدنی استان براساس قانون دیده شده، گفت: وقتی حقوق دولتی وصول می شود 15 درصد به معادن باز می گردد و در زیرساخت‌های استان هزینه می‌شود.

وی افزود: طی سال های گذشته از پرداخت 15 درصدی حقوق دولتی در استان کرمان 0.05 درصد انجام می‌شده و سال قبل با پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و کمک استاندار کرمان و برنامه‌ریزی صورت گرفته، موفق شدیم بیش از 30 درصد وصولی حقوق دولتی را به استان بیاوریم و در بهداشت، محیط زیست و حوزه اجتماعی هزینه کنیم.

حسینی نژاد با اشاره به اجرای طرح رونق تولید و کارگروه رفع موانع تولید در حوزه صنعت استان کرمان بیان کرد: ما تعهد ایجاد 6000 شغل در سطح استان داشته‌ایم که توانستیم این عدد را به  8000 شغل در حوزه‌های مختلف برسانیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha