• جمعه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97013111932
  • منبع : نمایندگی کرمان

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

با تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی هم محقق می‌شود

با تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی هم محقق می‌شود

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود، تولید، اشتغال و حمایت از کالای ایرانی هم محقق می‌شود اما اگر مسوولین آن را در دستور کار نگذارند و فقط بُرشی از آن را بگیرند، کار به جایی نمی رسد.

به گزارش ایسنا ، سردار"غلامعلی ابوحمزه" در نشست خبری در آستانه سالروز تاسیس سپاه پاسدارن و هم‌چنین روز پاسدار، با اشاره به ارتباط بیش از پیش با رسانه ها در سال جاری اظهار کرد: یکی از موضوعات رهبری در سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی، مقابله جدی با قاچاق کالا چه در مراکز رسمی و یا غیررسمی است که سپاه در این باره ورود کرده تا اشکالات برطرف شود و تولیدکنندگان داخلی به تکلیف خود عمل کنند اما هنوز سالانه ۲۰ میلیارد دلار ورود کالای قاچاق داریم که رقم بالایی است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: مهم‌تر از مقابله با کالای قاچاق، افزایش صادرات و جلوگیری از واردات بی‌رویه است که هیچ ضرورتی هم ندارد زیرا در داخل کشور با کیفیت بالا در حال تولید است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که اصحاب رسانه فکر کنند چه راهکارهایی برای مقابله با فقر و فساد و تبعیض پیاده شود؟ چه کنیم که مسوولین پاسخگو و مردم مطالبه گر باشند؟ اظهار کرد: سپاه مجموعه‌ای از کارها را در سطح استان انجام داده و ۱۰ میلیارد تومان در عرصه های مختلف اقتصادی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

ابوحمزه افزود: در فاز نخست، در هر شهرستان ۸ صندوق قرض الحسنه اشتغال زا و در فاز دوم ۱۶ صندوق به شکل محله ای راه اندازی شد که افراد تسهیل گر از هر محله ۵ نفر را در کرمان و تهران آموزش دادیم.

وی با اشاره به اینکه می‌خواهیم مردم صندوق ها را اداره کنند، گفت: مردم یاری و مردم داری را دنبال می کنیم اما هرجا مردم نتوانند ما یاری شان می کنیم.

ابوحمزه با اشاره به این‌که ۷ محور برای ارائه خدمات مشخص کرده ایم، بیان کرد: ۱۰ تیم از بسیج جامعه پزشکی با امکانات به مناطق محروم می رود و در همین راستا در ۶ ماهه دوم سال قبل ۱۴ هزار نفر در استان درمان شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه اظهار کرد: شماره ۱۱۴ آماده دریافت اطلاعات از سوی شهروندان است و سپاه معتقد است باید با قوت و اقتدار با مفاسد برخورد شود زیرا مفاسد زمینه ایجاد می کند و جلوی کارهای خوب افراد و دستگاه ها را می گیرد.

وی در پاسخ به سووالی درباره فیلترینگ تلگرام گفت: مجموعه کارهایی که دشمن پشت آن است، به نحوه‌های مختلف ضربه می‌زند و وقتی می‌خواهند زهر خود را بریرند از آن استفاده می کنند.

ابوحمزه افزود: اگر خوب بود روسیه و بعضی کشورهای غربی کل آن را فیلتر نمی‌کردند. لذا باید به سمت فضای مجازی داخلی و بومی برویم.

وی تصریح کرد: از اواخر سال گذشته گردان های سایبری را که ۵۰ گردان(۲۵ گردان برای خواهران و ۲۵ گردان برای برادران) راه اندازی کرده ایم و متولی آن بسیج رسانه استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha