• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 97020100241
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار ‌مطرح کرد:

توجه به مباحث بهداشتی؛ مهمترین مسئله برای میزبانی از گردشگران در سیستان و بلوچستان

توجه به مباحث بهداشتی؛ مهمترین مسئله برای میزبانی از گردشگران در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان ‌استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با بررسی‌هایی که شخصاً از کیفیت و کمیت ارایه خدمات به مسافرین نوروزی در سطح استان داشتم، نواقص و کمبودهای زیادی در این حوزه وجود دارد که همه‌ دستگاه‌های متولی باید از الان برای رفع این نواقص و کمبودها تلاش کنند.

‌به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان؛ سید دانیال محبی در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر سال 97 اظهار کرد: با هم افزایی و همراهی دستگاه‌های مختلف باید از همین ابتدای سال شروع به رفع کاستی‌ها شود تا در سال آینده با مشکلات کمتری مواجه باشیم‌.

وی توجه به مسایل بهداشتی را مهمترین مسئله برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران برشمرد و افزود: مشکل راه نیز از مسائل مهم دیگری است که می‌تواند در کاهش تلفات جاده‌‌ای و نیز رفاه گردشگران مفید باشد‌.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال به نسبت سال‌های گذشته تلفات کمتری را در جاده‌های استان شاهد بودیم اما باید در این زمینه فرهنگ سازی شود و صدا و سیما در این زمینه نقش مهم و تأثیر‌گذاری دارد و باید با استفاده از شیوه‌ها و راه‌های مناسب اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، جامعه به ویژه جوانان را آگاه کند‌.

محبی با اشاره به اینکه دانش تا زمانی که تبدیل به بینش نشود، اثر ندارد، گفت: گفتمان برای جوانان باید با ظرافت و ذوق انجام شود تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد و کسی که امر به معروف و نهی از منکر می‌کند، باید دارای آگاهی و بینش باشد‌.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به جمعیت بالای جوان و تعداد زیاد خودرو در استان افزود: عوامل تصادف در این استان زیاد است و باید از تلفات جلوگیری شود‌ که در این راستا کارگروه ایمن سازی جاده‌ها متشکل از افراد فرهنگی و دستگاه‌های مختلف اجرایی با رویکردهای جامعه شناختی ‌و اصلاح و بهبود زیرساخت‌های فنی فعالیت خواهد کرد‌.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha