• دوشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 97021006025
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

برگزاری آیین هشتمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج‌فارس در هرمزگان

برگزاری آیین هشتمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج‌فارس در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: مردم هرمزگان همواره پشتیبان خلیج‌فارس بوده‌اند و امروز به برکت نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسداری از این آب‌ها صورت می‌گیرد.

 به گزارش ایسنا، فریدون همتی صبح امروز در آیین هشتمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج‌فارس، افزود: بنا به اهمیتی که خلیج‌فارس در طول تاریخ داشته و همواره فراز و نشیب‌هایی داشته است، آثار آن را همواره در تاریخ شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: هر کس با نگاه طمع به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس نگاه کند ورودش به خلیج‌فارس با خودش است و خروجش را مردم عزیز ایران تعیین می‌کنند.

همتی با بیان اینکه قلب ایرانیان با خلیج‌فارس می‌تپد و قلب خلیج‌فارس با مردم ایران، تصریح کرد: مردم هرمزگان همواره پشتیبان خلیج‌فارس بوده‌اند و امروز به برکت نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسداری از این آب‌ها صورت می‌گیرد و اجازه هیچ تحرکی را به دشمنان نمی‌دهند و کشورهای همسایه نیز از آن می‌توانند بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم روز ملی خلیج‌فارس با برنامه‌های مختلف در نقاط مختلف کشور برگزار شود، گفت: تلاش خواهیم کرد در سال‌های آینده در تمام سفارت‌های کشورمان با اجرای برنامه‌های مختلف این روز را گرامی بداریم و به کسانی که به دنبال جعل نام خلیج‌فارس هستند؛ بفهمانیم هیچ‌گاه اجازه تعرض به خلیج‌فارس را نمی‌دهیم و این خلیج تا ابد خلیج‌فارس است.

نام خلیج‌فارس از گذشته تا ابد همین نام بوده و خواهد بود

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان نیز در این جلسه گفت: کسی در جهان نیست که واقف نباشد که نام خلیج‌فارس از گذشته تا ابد همین نام بوده و خواهد بود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی افزود: جهان اسلام یک قدرت بزرگ است هم از لحاظ جمعیت هم از لحاظ ذخایر که در دنیا بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه با این‌ وجود دشمن به خود جرأت و اجازه می‌دهد که برای کشورهای منطقه تعیین تکلیف کند، اظهار کرد: حکام عرب راه خود را اشتباه می‌روند و امروز دشمن درجه اول ما آمریکا است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه دخالت‌های آمریکا در ایران در قبل از انقلاب بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اضافه کرد: اگر عربستانی‌ها و آل سعود کمی غیرت اسلامی داشتند، نباید این تحقیر شدن توسط آمریکایی‌ها را تحمل می‌کردند.

وی ادامه داد: کسی در جهان نیست که واقف نباشد نام خلیج‌فارس از گذشته تا ابد همین نام بوده و خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: آمریکا شیطان بزرگ است و نقطه‌ای در دنیا از دست آمریکایی‌ها در امان نیست و نمونه آن را می‌توان در به وجود آوردن داعش و تحرکاتش در منطقه اشاره کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha