• چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97021910540
  • منبع : نمایندگی کرمان

معاون سازمان امور اجتماعی وزارت کشور:

نیازمند حضور همه برای حل مشکلات هستیم

ایسنا/کرمان معاون مشارکتهای اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت: نیازمند حضور همه برای کمک به حل مشکلات هستیم و بستر کلی جامعه و سازمان های مردم نهاد باید به میدان بیایند و کار بر عهده همه است و دفاتر تسهیل گری باید مشارکت همه را جلب کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر"اکبری" صبح امروز در مراسم افتتاح دفتر تسهیل گری و توسعه محلیِ جهاد دانشگاهی کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کارهای اجتماعی اظهار کرد: کار اجتماعی جزو کارهای فوق العاده است.

وی درباره فعالیت دفاتر تسهیل‌گیری عنوان کرد: تصمیم گرفتیم نقاط بحرانی و احتمالا آسیب زا را شناسایی و در آنجا کار درمان و پیشگیری انجام شود که در این راستا نیازمند عزم جدی، باور اساسی در خود افراد و سپس اقدام عملیاتی در بیرون هستیم.

اکبری افزود: افتتاح این دفتر کار بسیار بزرگی است و بزرگ ترین الگوی ما رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله است که به دست خود و در کنار نیازمندان کار را انجام می داد.

وی تصریح کرد: این کارها نیازمند یکسری مدیریت‌های خوب، هوشمند و همه جانبه نگر است و نیازمند توسعه پایدار، فهم درست چند علتی مجموعه ها و درمان آن و پیشگیری هستیم. زیرا اگر برخی علت ها را نبینیم، خودمان آسیب زننده می شویم، لذا باید نگاه عالمانه و دقیق و با رصد کامل مباحث باشد.

معاون سازمان امور اجتماعی وزارت کشور بیان کرد: نیازمند حضور همه برای کمک به حل مشکل هستیم و بستر کلی جامعه و سازمان‌های مردم نهاد باید به میدان بیایند و کار بر عهده همه است و دفاتر تسهیل گری باید مشارکت همه را جلب کنند.

وی افزود: زحماتی که در استان کرمان با حضور استاندار توانمند و پیگیر استان کشیده شده، نشان می‌دهد جای امیدواری است و میتواند خیلی از محله‌های شهر به محل تولید ثروت تبدیل شود.

اکبری گفت: اگر محلات را خوب مدیریت کنیم، جایی برای ناهنجاری ها باقی نمی ماند و وزارت کشور به دنبال حمایت جدی از دفاتر است و براساس عملکرد، حمایت ها گسترش پیدا می کند.

وی تصریح کرد: استان گسترده کرمان نیازهای بسیار زیادی دارد و در شهرهای دیگرِ این استان نیز نیازمند این فعالیت‌ها هستیم.

اکبری با اشاره فعالیت جهاددانشگاهی کرمان در دفاتر تسهیل‌گری بیان کرد: جهاددانشگاهی کارهای بزرگ و گسترده‌ای مبتنی بر علم، آگاهی و معنویت در کشور و استان کرمان انجام می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha