• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97022915979
  • منبع : نمایندگی کرمان

بازدید مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی ها از خبرگزاری ایسنا

بازدید مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی ها از خبرگزاری ایسنا

ایسنا/کرمان مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی ها صبح امروز از خبرگزاری ایسنا بازدید و با مدیران این خبرگزاری به بحث و گفت‌وگو نشست.

به گزارش ایسنا، "مهدی زین‌الدینی" صبح امروز 29 اردیبهشت ماه در دیدار با مدیران و خبرنگاران خبرگزاری ایسنا منطقه کویر گفت: یکی از رازهای موفقیت خبرگزاری ایسنا رعایت اعتدال است.


وی با بیان این مطلب که اگر اعتدال را رعایت کنیم همواره در صحنه های مختلف نظام و انقلاب حضور خواهیم داشت، اظهار کرد: انعکاس خدمات دولت و نظام از وظایف روابط عمومی استانداری است.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی‌ها با اشاره به خدمات در حال انجام در منطقه منوجان توسط معین اقتصادی این منطقه به عنوان گام دوم مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان عنوان کرد: خدماتی که در منوجان در حال انجام است بی نظیر می‌باشد و می‌توان ادعا کرد که منوجان بهتر از قلعه‌گنج خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم، تصریح کرد: زنده کردن نور امید در دل مردم یعنی پیمودن راه شهیدان، لذا رسانه‌ها باید خدمات نظام و انقلاب را به طور مناسب منعکس تا بتوانند ادای دین خود را به شهیدان انجام دهند.

زین‌الدینی اظهار کرد: در جنوب استان کرمان هم اکنون شاهد انقلابی از خدمت‌رسانی هستیم که باید به عنوان خدمات انقلاب این اقدامات اطلاع رسانی شود، گفتنی است که این خدمات مقوله انسانی دارد و وابستگی به هیچ جناحی ندارد و شاید با اطلاع‌رسانی باعث جذب خیرین شویم.

وی با اشاره به ابتکارات «علیرضا رزم‌حسینی» استاندار کرمان تصریح کرد: ابتکار و سبکی که استاندار کرمان برای اجرای اقتصاد مقاومتی انجام داده است، شبیه مکاتب اقتصادی کشورهایی است که با این روش اقتصاد خود را نجات داده‌اند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی ها با تاکید برآنکه با اطلاع رسانی درست، نور امید در دل مردم روشن خواهد شد، خاطر نشان کرد: وظیفه ما خدمت به محرومین است و اگر اقتصاد مقاومتی را به درستی اجرا کنیم این مهم محقق خواهد شد.
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha