• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97022916094
  • منبع : نمایندگی کرمان

رییس اندیشکده نظم و امنیت استان کرمان:

تحقیقات کاربردی در زمینه دغدغه‌های حوزه نظم و امنیت انجام می‌دهیم

ایسنا/کرمان رییس اندیشکده نظم و امنیت استان کرمان گفت: در اندیشکده نظم و امنیت تحقیقات کاربردی در زمینه دغدغه های این حوزه انجام می شود و موضوعات مختلف را تقسیم بندی و با استفاده از خرد جمعی برای مسائل و مشکلات حوزه نظم و امنیت فعالیت می کند.

به گزارش ایسنا، دکتر"سیدعبدالمجید جلایی" امروز ۲۹ اردیبهشت ماه در حاشیه افتتاح موزه پلیس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افتتاح موزه پلیس کار ارزشمندی در حوزه نظم و امنیت از نگاه تاریخی صورت گرفته و حتما آثار مطلوبی برای استان خواهد داشت.

وی افزود: در اندیشکده نظم و امنیت تحقیقات کاربردی در زمینه دغدغه های این حوزه انجام می شود و موضوعات مختلف را تقسیم بندی و با استفاده از خرد جمعی برای مسائل و مشکلات حوزه نظم و امنیت فعالیت می کند.

جلایی تصریح کرد: بخشی از کار مربوط به پایان‌نامه‌های دانشجویی است و سعی می‌شود کارهای حوزه نظم و امنیت ساماندهی و در پایان نامه طرح و خروجی آن مورد استفاده نیروی انتظامی قرار بگیرد.

وی بیان کرد: نشست‌های تخصصی در حوزه نظم و امنیت در اندیشکده برگزار می‌شود هدف اصلی این است که خروجی‌های اندیشکده کاربردی باشند و مشکلی از حوزه نظم و امنیت حل کند و به صحنه اجرا برسند.
 
این استاد دانشگاه گفت: در حوزه اقتصادی، اجتماعی، سلامت روان، مدیریت و برنامه ریزی شهری کارگروه هایی در اندیشکده تشکیل داده ایم.

همچنین"عضدی" رییس دفتر تحقیقات فرماندهی انتظامی استان کرمان در این نشست اظهار کرد: فعالیت‌های اندیشکده و دفتر تحقیقات، در راستای رفع نیازهای سازمانی و برون سازمانی نیروی انتظامی استان کرمان است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم خروجی فعالیت‌ها، باز کردن گره‌ای از مشکلات مردم و آسیب‌های اجتماعی باشد.

عضدی تصریح کرد: اندیشکده نظم و امنیت پلیس کرمان از سال ۹۴ آغاز به کار کرده و نخستین اندیشکده نظم و امنیت کشور است.

وی بیان کرد: سالانه به طور میانگین یک هزار و ۷۰ نفر جان خود را در حوادث جاده‌ای در استان کرمان از دست می‌دهند و ما در اندیشکده در سال جاری در راستای کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha