• شنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97030501991
  • منبع : نمایندگی کرمان

اختصاص 2000 میلیارد تومان به اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی کشور

اختصاص 2000 میلیارد تومان به اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی کشور

ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: 2000 میلیارد تومان قرار است از سوی بانک مرکزی در اختیار بانک های استان قرار بگیرد که مربوط به اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و کارفرمایان طرح های مددجویی است.

به گزارش ایسنا، "جعفر رودری"صبح امروز پنجم خردادماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با اشاره به میزان بودجه امسال کشور اظهار کرد: ۴۴۳ هزار میلیارد تومان معادل 35.5 درصد بودجه عمومی دولت است که بیش از ۵۷ هزار میلیارد آن مربوط به درآمدهای اختصاصی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۱۵ هزار میلیارد تومان مربوط به درآمدها و بخش عمده آن مربوط به مالیات است، تصریح کرد: ۱۰۷ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال واگذاری دارایی‌های سرمایه ای در کل کشور دیده شده که در استان کرمان ۶۳ هزار میلیارد تومان واگذاری دارایی‌های مالی دیده شده است.

رودری تصریح کرد: در بودجه امسال اختیارات بیشتری به استان‌ها داده شده اما متاسفانه بحث الزامات و تعیین تکلیف این مسئله هنوز وجود دارد.

وی بیان کرد: بخش دیگر منابع بودجه فروش دارایی‌های سرمایه‌ای است که ۱۰۷ و نیم هزار میلیارد تومان از محل فروش نفت در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: واگذاری دارایی‌های مالی حدود ۶۳ هزار میلیارد تومان از محل واگذار دارایی های مالی دیده شده است.

وی افزود: ۵۷ هزار میلیارد تومان درآمدهای اختصاصی دستگاه ها است که باید همانجایی که تامین می شود، مصرف شود.

رودری اظهار کرد: ۳۳ درصد از اعتبارات تملک دارایی استانی و ۶۷ درصد ملی توزیع می‌شود و بیش از ۹۶.۴ درصد بودجه هزینه‌ای، کشوری توزیع می شود.

وی افزود: هشت درصد کل منابع بودجه عمومی کشور از جمله هزینه‌ای و تملک را استان مدیریت می‌کند.

رودری با اشاره به اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان بودجه تملک دارایی به صورت استانی توزیع می شود، گفت: ۱۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از بودجه در ردیف های متمرکز است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان تصریح کرد: توجه به عدالت اجتماعی با رویکرد رفع فقر مطلق و گسترش سطح حمایت اجتماعی، توجه به بخش غیردولتی و ... از جمله اهداف اساسی بودجه ۹۷ در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: 1.5 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی در نظر گرفته شده و معادل آن از منابع بانکی باید گذاشته شود.

رودری گفت: 2000 میلیارد تومان قرار است از سوی بانک مرکزی در اختیار بانک‌های استان قرار بگیرد که مربوط به اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و کارفرمایان طرح‌های مددجویی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha