• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۷ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97041005180
  • منبع : نمایندگی کرمان

چه کسی سکاندار استانداری کرمان می‌شود؟

چه کسی سکاندار استانداری کرمان می‌شود؟

ایسنا/کرمان این روزها بازار شایعات انتخاب استاندار کرمان داغ شده و هر روز شایعاتی درباره افراد مختلف برای سکانداری استانداری کرمان به گوش می‌رسد؛ از «شهباز حسن پور» نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت، «علی اصغر ابوسعیدی رستمی» رییس سابق دانشگاه پیام نور کشور، «محمد جواد فدائی» سرپرست فعلی استانداری کرمان، «مسعود مرسل پور» فرماندار قرچک به عنوان گزینه‌های پیشنهادی مجمع نمایندگان استان کرمان به وزارت کشور تا استاندار سابق خوزستان و سیستان و بلوچستان در دولت یازدهم...

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته در شبکه‌های مجازی صحبت از نامی دیگر برای انتخاب استاندار کرمان است. «فرشید گلی‌زاده کرمانی» متولد 1354 در کرمان دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر و کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاه صنعتی شریف و دکترای مدیریت دانش از دانشگاه شفیلد است.

وی مشاور محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و فردی است که در ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و مجلس دهم همیشه در کنار محمدرضا عارف کاندیدای اصلاح‌طلب دیده می‌شد.

فرشید گلی‌زاده همچنین در سال ۱۳۹۵ و به درخواست وزیر ورزش و جوانان وقت (محمود گودرزی) به عضویت غیرموظف هیئت مدیره باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران درآمد تا به ساماندهی اقتصادی باشگاه کمک کند.

گلی‌زاده در فروردین سال ۹۳ و کمتر از یک ماه بعد از حضور در هیات مدیره شرکت فروشگاه‌های رفاه به عنوان رئیس هیات مدیره از سوی بانک ملی ایران منصوب و در مدت کوتاهی موفق شد این مجموعه ورشکسته را رونق دوباره‌ای ببخشد اما روز گذشته وی از سمت مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استعفا داد.

علت و انگیزه این استعفا با وجود کارنامه موفق مدیریتی او هنوز مشخص نیست اما به احتمال زیاد می‌توان حدس زد که چنین تصمیی برای آن بوده که به زودی او سکانداری مجموعه‌ای دیگری شاید استانداری کرمان را برعهده می‌گیرد.

حال باید نشست و منتظر تصمیم توسط وزیر کشور و رییس جمهور برای انتخاب استاندار کرمان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha