• پنجشنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 97042111525
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

کارخانه آرد یاسوج در بلاتکلیفی

کارخانه آرد یاسوج در بلاتکلیفی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان اقتصادی کوثر برای یک بار هم که شده تکلیف کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، جعفر گوهرگانی در نشست بررسی مشکل این کارخانه افزود: سازمان اقتصادی کوثر که به لحاظ مالی مشکل و یا کمبودی ندارد و کافی است اراده نماید تا این کارخانه با تمام ظرفیت به چرخه تولید برگردد و به لحاظ بهداشتی و با استانداردهای لازم این محصولات را تولید کند. 

وی اظهارکرد: طی سال های ۹۰ تاکنون برای راه اندازی مجدد این کارخانه با همه ظرفیت جلسات زیادی در تهران و این استان با حضور مسئولین استانی و بنیاد و نمایندگان بنیاد برگزار شده اما با همه قول و قرارها متاسفانه همچنان مشکلات باقی است.  سازمان اقتصادی کوثر تفاهمنامه هایی که با این استان منعقد کرده است به هیچکدام این تعهدها هم عمل نکرده در حالی که ماهیت این نهاد حمایت و کمک به مناطق محروم و دور افتاده است. 

گوهرگانی تصریح کرد: این استان با تمام ظرفیت و بطور 100درصد پای کار است و این سازمان را در عملی کردن تفاهمنامه ها و همچنین رفع مشکلات کارخانه آراد، نشاسته و گلوکز حمایت می کند و در اجرای طرح ها هرجایی که در واگذاری زمین و اداری و به لحاظ معارض مشکلی باشد آن را رفع خواهد کرد. 

وی ادامه داد: سهمیه گندم این کارخانه تا زمان رفع مشکلات بهداشتی، تکمیل ظرفیت و فرآوری خط تولید محصولات در اختیار کارخانه دیگری قرار می گیرد و چنانچه این مشکلات برطرف شود، سهمیه برگشت داده می شود. 

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: کارگروهی متشکل از صنعت، معدن و تجارت، اداره استاندارد، تعاون و غله، دانشگاه علوم پزشکی و نماینده شورای آراد و نان و صنوف آخرین وضعیت کارخانه را بررسی قرار دهند و نتیجه را برای هرگونه تصمیم به حوزه اقتصادی ارائه دهند . 

به گزارش ایسنا، در این نشست نماینده سازمان اقتصادی کوثر با بیان مشکلات، پیشنهادات خود را برای فعالیت مجدد این کارخانه مطرح کرد. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha