• دوشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۷ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 97042513752
  • منبع : نمایندگی قزوین

در دیدار با نماینده قزوین در مجلس عنوان شد؛

نمایندگان مجلس بلندگوی کارگران و بازنشستگان استان باشند

ایسنا/قزوین جمعی از اعضای تشکل خانه کارگری و بازنشستگان استان قزوین با حضور در دفتر نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خواستار آن شدند که نمایندگان استان بلندگوی کارگران و بازنشستگان استان باشند.

به گزارش ایسنا، جمعی از اعضای تشکل خانه کارگری و بازنشستگان استان قزوین با حضور در دفتر نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند. 

عزیزالله اسدی در این دیدار اظهار کرد: در سطح استان 73 هزار نفر بازنشسته تأمین اجتماعی هستند که از این تعداد شاید بتوان گفت 90 درصد از عملکرد مسئولان تأمین اجتماعی ناراضی هستند. 

وی افزود: وجود تبعیض بسیار در بین صندوق‌های بازنشستگی در حالی است که شعار اصلی نظام اسلامی عدالت محوری است اما تفاوت در پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت و پرداخت حقوق پلکانی برای بازنشستگان کشوری وجود دارد.

رئیس کانون بازنشستگان قزوین بیان کرد: در حال حاضر موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و همین امر به دغدغه‌ای برای این قشر زحمتش تبدیل شده است. 

وی ادامه داد: درشرایطی که همه مردم در وضعیت بد اقتصادی گرفتار شده‌اند، تقاضای ما از نمایندگان مجلس این است که در احقاق حق مردم و رفع آن از دولت مطالبه‌گر باشند و با پیگیری امور این شرایط نامساعد را تغییر دهند. 

اسدی خطاب به داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تقاضای ما از شما پیگیری یک‌زمان ملاقات برای دیدار چهره به چهره و مستقیم با وزیر کار و مدیرکل تأمین اجتماعی است تا به این واسطه بتوانیم مطالبات به‌حق خود را به گوش آن‌ها برسانیم. 

نمایندگان مجلس پیگیری جدی‌تری برای حل مشکلات اقتصادی 

عید علی کریمی دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین، نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه باید فکری اساسی برای مشکلات اقتصادی کشور شود، اظهار کرد: نمایندگان مجلس پیگیری جدی‌تری برای حل مشکلات اقتصادی به‌ویژه مشکلات قشر کارگری داشته باشند. 

وی افزود: نمایندگان استان بلندگوی کارگران و بازنشستگان استان باشند و چالش‌های پیش رو در حوزه‌های مختلف را پیگیر باشند. 

به گزارش ایسنا، در ادامه این دیدار برخی دیگر از اعضای حاضر در جلسه به بیان مطالبات خود پرداخته و خواستار جدی برای توجه مسئولان به این مطالبات و برداشتن قدم‌های عملی برای رفع آن شدند. 


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha