• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 97051407398
  • خبرنگار : 71451

سردار ادیبی: رسانه‌ها در راهیان‌نور جریان ساز هستند

سردار ادیبی: رسانه‌ها در راهیان‌نور جریان ساز هستند

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: یکی از مهم ترین عناصر تقویت کننده قلب و فکر مردم و ارتباط آن‌ها با انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس حرکت با برکت راهیان نور است.

به گزارش ایسنا، سردار نادر ادیبی با حضور در یادمان شهدای عملیات «والفجر ۴» بیان کرد: دفاع مقدس محضر وحدت قلوب مجاهدان راه خدا بودکه رزمندگان اسلام برای مقابله با دشمن در آن حضور پیدا کرده و با وحدت و هم دلی که  علت موفقیت و پیروزی های بزرگ دوران دفاع مقدس به حساب می‌آمد، در این دوران نقش آفرین بودند.

وی افزود: در طی چند سال گذشته این حرکت عظیم فرهنگی پیشرفت بسیار خوبی را داشته است که در همین راستا تلاش شده تحت عنوان شعار «ما توانستیم» فعالیت‌های علمی، پژوهشی، عمرانی و فرهنگی راهیان نور را بهبود ببخشیده و محیط را برای حضور بیشتر نسل جوان محیا سازد. یکی از مهم‌ترین عناصر تقویت کننده قلب و فکر مردم و ارتباط آن‌ها با انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس حرکت با برکت راهیان نور است.

سردار ادیبی درتبیین نقش خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر را در پوشش و انعکاس اخبار راهیان نور بیان کرد: انعکاس حضور مردم در یادمان‌های دفاع مقدس که در حال حاضر توسط جهاد رسانه‌ایی شهید رهبر به عنوان خط مقدم رسانه‌ایی دفاع مقدس و راهیان نور انجام می‌شود قطعا بسیار تأثیرگذار بوده چرا که نقش رسانه و انعکاس اخبار و ترویج برنامه‌های راهیان نور خیلی تاثیر گذار است و اگر رسانه آنها را درست منعکس نکنند قطعا جایگاه خود را نمی تواند در جامعه پیدا کند.


وی در پایان گفت : اگر فعالان رسانه‌ای کشور که انعکاس فعالیت‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بر عهده دارند به رسالت خود به خوبی عمل کنند، می‌توانند با جریان سازی و هدایت افکار عمومی افرادی که به  مناطق عملیاتی نیامده‌اند را به شهدای گرانقدر دفاع مقدس نزدیک‌تر کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha