• جمعه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۷:۵۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 97051910044
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص 80 میلیارد ریال برای آلایندگی هوا به گچساران

اختصاص 80 میلیارد ریال برای آلایندگی هوا به گچساران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 80 میلیارد ریال از سهم بودجه آلایندگی هوا به گچساران اختصاص یافته است.

به گزارش ایسنا، «غلامرضا تاجگردون» در نشست با اصحاب رسانه گچساران افزود: خبرنگاران چشمان بینا و صدای مردم در ارائه مشکلات و مسائل روز جامعه هستند.

وی گفت: خبرنگاران می‌توانند با قلم خود گام موثری در برطرف کردن مشکلات و یا تشدید آن بردارند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس ایران و مشکلات اقتصادی  تزریق امید به مردم برای گذر از روزهای سخت وظیفه خبرنگاران و رسانه‌های ارتباطی را سنگین‌تر کرده است.

تاجگردون خاطرنشان کرد: امید آفرینی و افزایش اعتماد میان مردم و مسئولان رسالت رسانه در شرایط دشوار است.

وی گفت: خبرنگاران با نقدهای منصفانه و بی‌غرض خود می‌توانند مسئولان را در مسائل مختلف یاری کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات و اختلافات اخیر شورای شهر با شهردار گچساران خاطر نشان کرد: شورای شهر را مردم انتخاب کردند و من هم به عنوان نماینده مردم برای رفع این اختلاف‌ها تلاش می‌کنم.

تاجگردون گفت: تاکنون تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکل میان شورای شهر دوگنبدان و شهردار انجام دادم و امیدوارم که نتیجه مثبت دهد.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران گچساران درباره وضعیت آلودگی هوا افزود: سهم این شهرستان از بودجه آلایندگی هوا در سال گذشته 160 میلیارد ریال بود درحالی‌که این بودجه در سال 1393 هفت میلیارد ریال بود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گچساران روزانه 640 هزار بشکه نفت تولید می‌کند که برخی مناطق نفتی آن آلودگی زیست محیطی ایجاد می‌کند.

تاجگردون افزود: در سال گذشته 160 میلیارد ریال و امسال نیز 80 میلیارد ریال بودجه از محل آلایندگی به گچساران اختصاص یافته که این بودجه دستاورد تلاش سه ساله در مجلس برای اصلاح قانون بودجه است.

وی یادآور شد: می‌کوشیم تا با اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها زمینه توسعه و رونق منطقه را فراهم کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به‌زودی شاهد کلنگ‌زنی طرح کشت گیاهان دارویی در گچساران خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، در پایان این آئین با لوح سپاس از فعالان عرصه رسانه در شهرستان های گچساران و باشت تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha