• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97060502321
  • منبع : نمایندگی کرمان

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان اعلام کرد:

پرداخت کمک بلاعوض و تسهیلات جدید برای واحدهای مسکونی خسارت دیده استان کرمان

پرداخت کمک بلاعوض و تسهیلات جدید برای واحدهای مسکونی خسارت دیده استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: روز گذشته مصوبه هیئت دولت را اخذ کردیم که برای تمام واحدهای خسارت دیده در همه حوادث استان پنج میلیون تومان بلاعوض پرداخت کنیم و علاوه بر آن، برای هر واحد شهری پرداخت 10 میلیون تومان تسهیلات پنج درصد و برای واحدهای روستایی 5 میلیون تومان 4 درصد اضافه شده است.

"علی اکبر سلطانی‌نژاد" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در اوایل مردادماه طبق وعده رییس جمهور، با حضور رییس بنیاد مسکن کشور تعدادی از واحدهای بازسازی شده در شهرستان‌های کوهبنان و راور افتتاح شد.

وی افزود: به خاطر شرایط پیش آمده در کشور و افزایش تورم، رئیس بنیاد با معاون اول رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت‌وگو کرده و پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات و بلاعوض را به منازل خسارت دیده ارائه داد.

سلطانی نژاد تصریح کرد: بعد از سفر آقای تابش، پیشنویس را به دولت ارایه دادیم و در کمتر از یک ماه، در روز گذشته مصوبه هیئت دولت را اخذ کردیم که برای تمام واحدهای خسارت دیده در همه حوادث استان پنج میلیون تومان بلاعوض پرداخت کنیم.

وی بیان کرد: علاوه بر کمک بلاعوض، برای هر واحد شهری پرداخت 10 میلیون تومان تسهیلات پنج درصد و برای واحدهای روستایی پنج میلیون تومان چهار درصد اضافه شده و حتی واحدهایی که به اتمام رسیده می توانند این تسهیلات و بلاعوض را دریافت کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: در حوادث اخیر در استان هم افزایی کرده و به حاشیه نپرداختیم و به سراغ کار رفتیم که کار با سرعت پیش رفت و امیدواریم در ادامه سریع تر جمع شود.

وی با اشاره به زلزله خیز بود استان کرمان افزود: باید در کرمان منابع را جذب و مقاوم سازی کنیم و در حوادث اخیر بیش از 15 هزار واحد در دستور کار قرار گرفته است.

سلطانی نژاد در پایان بیان کرد: در بازسازی مناطق حادثه دیده استان، سیمان، نظارت، پروانه و آواربرداری رایگان انجام می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha