• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 97062110590
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

داستان پسری که دخترعمویش را در چاه انداخت

داستان پسری که دخترعمویش را در چاه انداخت

ایسنا/اصفهان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان می‌گوید کسی که کودک اصفهانی را به چاه انداخت مشکل روانی داشته و مسئولیت کیفری ندارد.

سعید سلیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با فیلمی که چند روزی است در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، اظهار کرد: بلافاصله بعد از آن‌که کودکی توسط آن فرد به چاه انداخته می‌شود، موضوع توسط همسایه‌ها اطلاع‌رسانی شد و وی را از چاه خارج کرده و به بیمارستان منتقل کردند.

وی ادامه داد: این اتفاق برخلاف آنچه در شبکه‌های مجازی عنوان می‌شود متعلق به فلاورجان بوده است. کودک جراحاتی از ناحیه سر داشت که در بیمارستان مداوا شده و اکنون بدون هیچ مشکلی مرخص شده و در خانه است. 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کسی که این دختربچه را در چاه انداخته، پسرعموی چهارده ساله اوست که مشکلات روانی داشته و به همین دلیل مسئولیت کیفری نداشته و با وجود  این‌که پرونده‌ای در دادسرای فلاورجان برای این رخداد تشکیل شده، آزاد شده است.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته فیلمی در شبکه‌های مجازی با عنوان "فاجعه در اصفهان" دست به دست شد که نشان می‌دهد فردی یک دختربچه پنج ساله را به طور عمد درون چاه فاضلاب انداخته و می‌گریزد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۱ ۱۱:۱۸

ولی حرکاتش نشان نمیده ، اگر هم دیوانست باید زنجیر بشه.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۱ ۱۱:۴۰

مشکل روانی داشته و مسئولیت کیفری ندارد.!!! چگونه مشکل روانی داشته در صورتی که تمام جوانب کار زشتش را بررسی می کند.. کسی او را نبیند . فرار با سرعت بعد از عمل زشتش... !!!! مشکل روانی بعیده

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۱ ۱۲:۴۸

کسی که مشکل روانی داره رو آزاد کردن؟؟؟

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۱ ۱۴:۳۵

یعنی آزادش کردند تا نفر بعدی را بندازه تو چاه!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۱ ۱۴:۳۷

بازم شعر گفته چطور میتونه بره ببینه سرکوچه کسی نیاد. اینو میفهمه بعد مشکل روانی داره باشه تو خوبی

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۱ ۱۴:۳۷

اگر مشکل روانی داشته چرا خودش رادر چاه نمی اندازد در ضمن کدام دیوانه ای اینقدر حواسش جمع است که تمام زوایا را نگاه می کند که کسی داخل کوچه نباشد بعد این کار راانجام میدهد

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۱ ۱۵:۲۵

این شخصی که فیلم را گرفته،چرا بجای اینکار، ببه کمک این دخترک بیچاره نرفته؟