• جمعه / ۶ مهر ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 97070603393
  • خبرنگار : 71429

بازدید اصغر جهانگیر از زندان مرکزی بجنورد

بازدید اصغر جهانگیر از زندان مرکزی بجنورد

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور از زندان مرکزی بجنورد بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر در بدو ورود به شهرستان بجنورد با حضور در زندان مرکزی این شهر ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز با زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید که رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان، اصغر جهانگیر را همراهی می کردند، طرح های مختلف عمرانی از جمله آشپزخانه صنعتی، نانوایی مکانیزه، آسایشگاه جدید سربازان یگان حفاظت زندان، کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی، سالن تشخیص و پذیرش زندانیان جدید الورود، سالن ملاقات حضوری، مجتمع فرهنگی، هنری و ورزشی زندان، سالن آمفی تئاتر و کتابخانه افتتاح شد و بصورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان زندان ها، در بخش‌هایی از این بازدید گروه تواشیح زندانیان، گروه زندانیان ورزش باستانی کار و گروه قاریان قرآن، به اجرای برنامه پرداختند.

رئیس سازمان زندان ها نماز ظهر و عصر را به اتفاق زندانیان زندان مرکزی بجنورد به جماعت اقامه کرد.

جهانگیر همچنین با حضور در جمع زندانیان با آنان گفتگو کرد و در خصوص رسیدگی به درخواست های مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر جهت بازدید از زندانهای استان خراسان شمالی صبح امروز وارد بجنورد شد و در این سفر که با استقبال رسمی مقامات ارشد قضایی و اجرایی استان انجام شد علاوه بر دیدار با زندانیان چندین طرح عمرانی نیز افتتاح خواهد شد.

در این سفر جمعی از مدیران سازمان زندان ها رییس سازمان زندان ها  را همراهی می کنند.

کمک یک میلیارد ریالی رئیس سازمان زندان‌ها به خانواده زندانیان خراسان شمالی

در  بازدید رییس سازمان زندان ها مبلغ یک میلیارد ریال جهت کمک به خانواده زندانیان خراسان شمالی اختصاص یافت همچنین همزمان با سفر رئیس سازمان زندان ها به این استان  ۴۰۰ نفر از زندانیان به مرخصی اعزام و همچنین ۶۷ نفر از زندانیان مرخصی منجر به آزادی دریافت کردند. 

طرح هایی عمرانی که همزمان با سفر رئیس سازمان زندان ها مورد بهره برداری قرار گرفت از جمله اقداماتی بود که در راستای توسعه استاندارها و افزایش سرانه زندانیان با هدف حفظ حقوق شهروندی آنان و اجرای بهینه برنامه های اصلاحی و تربیتی طی دو سال اخیر احداث و یا بازسازی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha