• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 97071910874
  • منبع : نمایندگی زنجان

یک مسئول در اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان در اولویت است

آموزش اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان در اولویت است

ایسنا/زنجان معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آموزش اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان در اولویت قرار دارد.

هادی احمدنیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آموزش اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان در اولویت قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم تا پوشش این نوع افراد بیش از پیش ادامه یابد و در راستای اجرای بهتر برنامه‌های سوادآموزی طرح پژوهشی ویژه‌ای برای اولین‌بار به وزارت ارسال شده است که در برگیرنده همه نیازهای مرتبط با آموزش در این حوزه است.

این مسئول تشکیل کارگروه‌های نظارت، آموزش و پشتیبانی افراد و ادغام جلسات بهبود کیفیت و ستاد امتحانات را از جمله ضروریات بخش سوادآموزی دانست و ادامه داد: اکتفا کردن به نتایج سامانه در خصوص پوشش تحصیلی فراگیران کافی نیست و نیاز به بررسی‌های میدانی در این خصوص داریم تا فرآیند ثبت در بهترین شکل انجام گیرد.

وی افزود : آموزش با تبلت از دیگر برنامه‌های این معاونت در بخش آموزش است. همچنین  تقویت مشارکت همه جانبه در راه‌اندازی مراکز یادگیری و نظارت مستمر بر فعالیت‌ها مورد تاکید است که در این راستا طرح «خواندن با خانواده» هم باید در اولویت قرار گیرد.

احمدنیا با اشاره به اساسنامه جدید وزارت در مورد نظارت بر فرآیندهای مهم سوادآموزی، گفت: در صدد هستیم از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در توسعه سوادآموزی بهره ببریم و در این زمینه نیازمند برگزاری دوره توجیهی مجازی برای آموزش دهندگان هستیم که در این خصوص مکاتبات لازم با مناطق صورت گرفته است.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، خاطرنشان کرد: نتیجه بخش بودن فعالیت‌ها منوط به ارتقا کیفیت آموزش است و نامه اخیر وزیر آموزش و پرورش در زمینه سیاست‌های کلی سوادآموزی و ایجاد وحدت رویه و شتاب بخشی به امور در این راستاست و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha