• جمعه / ۲۵ آبان ۱۳۹۷ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 97082512201
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

تصویب "لایحه نظام رتبه بندی معلمان" در کمیسیون تخصصی دولت

تصویب "لایحه نظام رتبه بندی معلمان" در کمیسیون تخصصی دولت

لایحه نظام رتبه بندی معلمان پس از دو ماه بررسی در کمیسیون تخصصی امور اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیئت دولت، به تصویب رسید و آماده سیر مراحل تصویب در هیئت وزیران شد.

به گزارش ایسنا، در آخرین جلسه تخصصی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیئت دولت لایحه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در خصوص نظام رتبه بندی معلمان با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه کشور به تصویب رسید.

لایحه نظام رتبه بندی معلمان که بررسی آن از دو ماه پیش در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیئت دولت آغاز شده، به منظور ایجاد ساز و کارهای لازم برای ارتقای شایستگی های حرفه ای، منزلت و مرجعیت علمی و اجتماعی معلمان و افزایش انگیزه برای ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی آنان تهیه شده است.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با این نظام رتبه بندی، رتبه های حرفه ای برای طبقه بندی معلمان در نظر گرفته می شود و بر اساس هر رتبه، ضرایبی در امتیازات شغل و شاغل و در نتیجه حقوق و مزایای آنان لحاظ می‌گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۹-۰۵ ۲۳:۰۷

ما ازین همه شعار دیگه خسته شدیم تورو به قرآن قشر فرهنگی رو اذیت نکنید

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۹ ۲۲:۲۱

رکن اصلی هر کشور آموزش پرورش است.اگر معیشت زندگی فرهنگیان بهبود یابد،بتدریج معیشت زندگی آن کشور بهبود می یابد.نمونه اش کشور ژاپن

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۱۸ ۱۳:۱۰

خداوکیلی به درد و دل معلم برسید دیگه داره کمر معلم زیر بار مشکلات اقتصادی خورد میشه و ابروش پیش دانش اموزانش در خطره

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۳:۵۰

سلام چقدر ما معلمین رو اذیت میکنید اگر کارمندیم مزایایی کارمندی رو به ما هم بدید اگر مثل دانشگاهیان هستیم لطف کنید مزایایی هییت علمی رو در نظر بگیرید بابا بخدا داریم زیر فشار اقتصادی خورد میشیم مخصوصا معلمین شهرهای کوچیک که شغل دوم و سوم ندارند