• دوشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۷ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 97082813981
  • منبع : نمایندگی قم

امام جمعه موقت قم:

‌پروژه فرودگاه قم باید هرچه زودتر به سرانجام برسد

‌پروژه فرودگاه قم باید هرچه زودتر به سرانجام برسد

ایسنا/قم امام جمعه موقت قم با تصریح بر اینکه کارهای انجام نشده در قم بسیار است، گفت: باید اقدامات مناسبی در خصوص فرودگاه قم انجام شود تا این پروژه هرچه سریع تر به سرانجام برسد.

‌به گزارش ‌ایسنا‌، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار سرپرست استانداری قم عنوان کرد: قبول مسئولیت در جمهوری اسلامی هم افتخار است و هم بار سنگینی است که باید طبق لوازم این مسئولیت، اقدامات را به انجام رساند.


وی افزود: استاندار سابق استان قم انسانی متین و بزرگوار بودند و انشالله در آینده بتوانند برای کشور منشأ خدمت باشند و به سرپرست جدید نیز بابت مسئولیت تصدی سرپرست استانداری تبریک می‌گویم و امیدوارم تا زمانی که این مسئولیت بر دوش شما است، موفق باشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید تصمیماتی که گرفته می‌شود متناسب با زمان‌ و شرایط باشد؛ کارهای انجام نشده در قم بسیار است، استان قم هم یک ظرفیت معنوی و هم یک ظرفت استراتژیک دارد و باید از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت و ارتقاء استان استفاده شود.

وی ادامه داد: باید نیازهایی که در استان قم وجود دارد مورد توجه قرار بگیرد و اولویت بندی شود تا به آن‌ها پرداخته شود؛ بسیاری از مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی استان قم به این دلیل است که قم شاهراه مواصلاتی چندین استان و محل عبور مسافران است و متاسفانه مشکلات ناشی از این موضوع به نام قم ثبت می‌شود.

امام جمعه موقت قم تصریح کرد: باید اقدامات مناسبی در خصوص فرودگاه قم انجام و مشکلات حل و فصل شود تا این پروژه هرچه سریع تر به سرانجام برسد؛ قطعا به دلیل ظرفیت استان، وجود فرودگاه برای قم نیاز و در حل مشکلات مرب تاثیر‌گذار است.

وی گفت: وضعیت معیشتی و فرهنگی مردم بسیار با اهمیت است و باید مورد توجه مسئولین باشد، اقدامات باید به صورتی شکل گیرد تا نارضایتی مردمی ایجاد نشود و مشکلاتی که در استان‌های دیگر ایجاد شده است، در قم تکرار نشود.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار کرد: پروژه‌های شهری و برنامه ریزی‌ها باید به صورت متوازن و طبق شرایط استان قم انجام شود و با فضای فرهنگی این استان سنخیت داشته باشد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha