• چهارشنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۷ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 97083015258
  • منبع : نمایندگی همدان

نماینده همدان در مجلس:

همدان قطب تکنولوژی برتر شد

همدان قطب تکنولوژی برتر شد

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال همدان به عنوان یکی از قطب‌های تکنولوژی برتر انتخاب و بودجه آن در سالجاری تصویب شد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی چهارشنبه 30 آبان در بیست و ششمین دوره آئین بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در باغ موزه همدان، کتاب را کلید پیشرفت کشور دانست و اظهار کرد: توسعه واقعی کشور در مسیر کتاب و کتابخوانی محقق می‌شود و هیچ چیز در هیچ زمانی، جای آن را نمی‌گیرد.

وی درباره اهمیت کتاب، عنوان کرد: کتاب دوستی صمیمی و همراهی صدیق است، کتاب ما را با هر شخصیتی آشنا کرده و در محفلی خصوصی و آرام، بدون کوچک‌ترین خودخواهی و کوتاهی، هر آنچه دارد را در اختیار خواننده قرار می‌دهد. 

حاجی‌بابایی با اشاره به قرآن کریم به عنوان معجزه پیامبر اسلام(ص)، تصریح کرد: هر کتابی به جز قرآن، هنگامی‌که خوانده می‌شود، خواننده می‌تواند در جایگاهی برتر از نویسنده قرار گرفته و تفکر خود را به بالاتر از خالق کتاب ارتقاء دهد.

وی در تقدیر از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به جهت کسب رتبه نخست کتابخانه‌های عمومی در کشور، بیان کرد: به مدیری اعتقاد دارم که کاری بزرگتر از سطح استان انجام دهد و در عرصه‌های ملی استان خود را سرآمد کند. 

نماینده مردم همدان در خانه ملت ادامه داد: کار کردن با کارمندی کردن متفاوت است، وزیر بودن با وزرات کردن متفاوت است؛ برای مثال یک نماینده می‌تواند به تنهایی هیئت دولت را متحول کند در حالیکه گاهی 100 نماینده توانایی چنین کاری را ندارند. 

حاجی‌بابایی در تشریح موفقیت‌های استان گفت: در طول سالجاری شاهد جهش‌های بلندی در استان بوده‌ایم، نظیر جشنواره پویانمایی که از تمامی شبکه‌ها پخش شد، مراسم سالگرد سردار شهید همدانی که مواضع نظام در آن مراسم بیان شد و بازتاب بین‌المللی داشت، کسب عنوان پایتخت آسیایی، اجلاس جهانی UNWTO و در آخر برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که از چندین شبکه ملی در حال پخش است.

وی افزود: انجام پروژه‌های بزرگ همانند کار یک کارگردان و هنرپیشه است به طوریکه کارگردان در مدتی طولانی و در شبانه‌روز کار می‌کند و استخوان می‌ساید تا نتیجه عمل خود را در دو ساعت فیلم به نمایش بگذارد و هنگامی‌که این اثر ساخته می‌شود همه فقط فیلم را دیده و از خون‌دل‌های قبل آن اطلاعی ندارند. کار مسئولان و نمایندگان هم همین‌گونه است و بیشتر مردم از سختی‌های انجام و تحقق کارها اطلاعی ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha