• جمعه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۸:۲۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 97112613533
  • منبع : صدا و سیما

مهمان‌هایی از بلژیک، فرانسه و استرالیا در راه اجلاس جهانی صدا

مهمان‌هایی از بلژیک، فرانسه و استرالیا در راه اجلاس جهانی صدا

مهمان‌هایی از کشورهای چین، ژاپن و هند در اجلاس جهانی صدا حاضر می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی چهاردهمین جشنواره رادیو و اجلاس جهانی صدا، دکتر محمد اخگری، رئیس کمیته و دبیر علمی اجلاس جهانی صدا با بیان اینکه موضوع برگزاری اجلاس جهانی صدا کمی دیر مطرح شد، ولی با برگزاری جلساتی با معاون صدا محورهای مورد نظر تعیین و از اول دی ماه فراخوان ارسال مقالات به اجلاس جهانی صدا منتشر شد، در ادامه گفت: با این وجود وب سایت اجلاس جهانی صدا خیلی سریع بارگذاری شد.

خواستار این بودیم که هر آنچه در حوزه پژوهش تولید شده و ادبیات تحقیق موجود در باره‌ی رادیو که سال‌های گذشته پدید آمده را جایی تجمیع کنیم که این امر در وب سایت رخ داد و ما تمام آثار قبلی پژوهش‌های رادیو را گرد‌آوری کردیم و ۴۰ کتاب، سه مجله «نجوای فرهنگ»، «مجله صدا»، «فرهنگ مردم ایران و جهان» و مجله رادیو به صورت pdf تا به امروز بر روی سایت بارگذاری شده است.

وی با اشاره به حوزه بین‌الملل گفت: با همکاری آقای دکتر ناصر طاهری مدیر کل امور بین‌الملل سازمان فهرست میهمان‌ها مشخص شد و مقرر شد ۶ یا ۸ نفر به ازای هر پنل مهمان از خارج کشور داشته باشیم که تا کنون حضور سه نفر از آن‌ها قطعی شده است که این افراد از کشور‌های بلژیک، فرانسه و استرالیا هستند که متناسب با آینده پژوهی رادیو صحبت خواهند کرد. ضمن اینکه در حال رایزنی با مهمان‌هایی از کشورهای چین، ژاپن و هند هستیم.

رئیس کمیته و دبیر علمی ششمین اجلاس جهانی صدا با بیان اینکه تا به امروز بیش از ۹۰ عنوان مقاله به دبیرخانه اجلاس ارسال شده، گفت: علاقمندان می‌توانند تا اول اسفند مقالات خود را به دبیرخانه اجلاس جهانی صدا ارسال کنند.

وی با بیان اینکه حین برگزاری اجلاس جهانی صدا ۶ پنل خواهیم داشت، ادامه داد: مقالات ارسال شده به اجلاس جهانی صدا در پایگاه جهاد دانشگاهی (SID) و «سیویلیکا» نمایه می‌شود. با توجه به مشارکت و همکاری دانشگاه صداو سیما در برگزاری اجلاس، مقالات برگزیده در مجله علمی-پژوهشی رسانه‌های دیداری و شنیداری چاپ می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha