• یکشنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۷:۰۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 97120501975
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

دستگیری 2 نفر از کارمندان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان

دستگیری 2 نفر از کارمندان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: 2 نفر از کارمندان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در رابطه با قاچاق سازمان یافته دام دستگیر شدند.

‌به گزارش ایسنا- حجت الاسلام علی موحدی راد افزود: این افراد با کمک دلالان اقدام به واردات دام زنده از کشورهای همسایه می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: این افراد پس از وارد کردن دام‌ها با استفاده از پلاک‌های به جا مانده از دام‌های ذبح شده و یا پلاک‌هایی که این ۲ کارمند جهاد کشاورزی در اختیار آنان قرار می‌دادند، حیوانات قاچاق را بدون معاینات بهداشتی و کنترل‌های لازم به دیگر مناطق کشور ارسال می‌کردند.

وی ادامه داد: این دام‌ها در مرکز کشور به اسم دام سیستان و بلوچستانی شناخته می‌شد، در حالیکه این دام‌ها از کشورهای همسایه وارد این استان شده بود.

دادستان استان بیان کرد: این افراد بدون در نظر گرفتن موارد بهداشتی، دام‌ها را به صورت زنده و بدون قرنطینه کردن به عمق کشور ارسال می‌کردند.

وی تصریح کرد: دامی که از افغانستان و پاکستان وارد سیستان و بلوچستان می‌شود؛ ممکن است دچار بیماری باشد که برای دام خود این استان نیز خسارت‌های جبران ناپذیری به همراه دارد.

حجت الاسلام موحدی راد اظهار کرد: دام‌هایی که از کشورهای همسایه وارد سیستان و بلوچستان می‌شود ابتدا باید قرنطینه و معاینه شوند که متأسفانه این افراد این اقدامات بهداشتی را رعایت نمی‌کردند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۲-۰۵ ۱۲:۵۰

اگه واقعا دنبال ریشه کن‌کردن گرانی هستید، به دنبال سرشاخه ها باشید. دستگیری دو کارمند که مطمئنا از روی ناچاری دست به این کار زدند( البته که نفس کار نکوهیده است)،‌ دردی را دوا نمی کند. مگر سلطان سکه، سلطان قیر و ... اعدام شدند،‌تغییری در بازار به وجود آمد؟؟! دیگر این نمایش های نخ نما تسکینی برای درد مردم نیست. خدا می داند، پشت پرده ی گرانی های اخیر چه می گذرد که اینگونه مردم را سرگردان آن کرده اند. ایسنا اگه منتشر کردی خبرگزاری مستقل هستی. ممنون