• شنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 97122513392
  • منبع : نمایندگی زنجان

استاندار زنجان:

واقعیت بودجه به مردم اعلام شود

واقعیت بودجه به مردم اعلام شود

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: باید واقعیت بودجه به مردم اعلام شود.

به گزارش ایسنا، فتح‌الله حقیقی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: باید واقعیت بودجه به مردم اعلام شود. همچنین باید دید راهکاری وجود دارد که جایگاه استان زنجان در زمینه بودجه افزایش پیدا کند. علاوه‌ بر آن باید از اهرم‌های کمک‌کننده بودجه در استان زنجان استفاده شود و فعالیت دستگاه‌ها در جلب این اهرم‌های کمکی بررسی خواهد شد تا مشاهده شود هر دستگاهی چقدر بودجه ملی جذب کرده است.

این مسئول با اشاره به مشکل طرح شده از سوی اداره ورزش و جوانان در مورد بدهی این دستگاه به شرکت‌های خدمات‌رسان با بیان اینکه باید تلاش شود به هیچ دلیلی انشعابات مشترکان این اداره قطع نشود، ادامه داد: با این حال باید باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی بدهی خود به شرکت‌ها را پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه باید به اجرای طرح‌هایی همانند کاداستر، SDI و ...  نگاه ویژه‌ای شود، افزود: اختصاص اعتبار در این حوزه‌ها به هیچ وجه هزینه‌سازی نبوده و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. همچنین باید مشکلات احصا شود؛ چراکه با این اقدام امکان رفع مشکلات موجود فراهم می‌شود. همچنین انتظار می‌رود جدولی از قیمت کالا ترسیم و تغییرات آن بررسی شود و از این قیمت‌ها تحلیل دقیقی مبتنی بر آینده‌نگری استخراج شود.

حقیقی با اشاره به اینکه همه عزم دولت رسیدگی به وضعیت مردم به صورت عادلانه است، گفت: نگاه عادلانه زمینه توجه بیشتر به دهک‌های پایین جامعه را فراهم می‌کند. باید توجه داشت که در استان زنجان توانسته‌ایم از 29 آذر‌ماه به واسطه تلاش اعضای تامین، گوشت مرغ را در قیمت 11 هزار و 500 تومان حفظ کنیم و با این اقدام قریب به 9 میلیارد تومان مردم کمتر به این کالا پول پرداخت کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، با اشاره به انبار میوه شب عید و آغاز عرضه آن در زنجان، یادآور شد: با افزایش صورت گرفته، به میزان 1200 تن پرتقال و 720 تن سیب در بازار زنجان توزیع می‌شود. همچنین 3500 تومان قیمت پیش‌بینی شده برای هر کیلوگرم پرتقال و 5300 تومان نیز قیمت اعلامی برای سیب است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اعتقاد به شایسته‌سالاری داریم، خاطرنشان کرد: این بدان معنی است که باید جلوی هرگونه رانت را گرفت و نباید فراموش کرد که افزایش نظارت، کاهش تخلفات را به دنبال دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha