• شنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98011705442
  • خبرنگار : 30054

معرفی استخر بادی و ساخت استخرهای زمینی

معرفی استخر بادی و ساخت استخرهای زمینی

احداث استخر این روزها برای افرادی که دارای ویلا و منازل بزرگ با حیاط‌های اختصاصی دارند یک نیاز محسوب می‌شود چه بهتر که این استخر از مدل پیش‌ساخته و آماده باشد که هم به لحاظ قیمت ارزان باشد و هم به لحاظ زمانی در سریع‌ترین وقت ممکن بتوان استخر را برای شنا و تفریح خانگی آماده کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تهران اینتکس، این مجموعه ساخت و تولید انواع استخر روی سطح زمین و همچنین انواع استخر پیش‌ساخته برای داخل زمین را به عهده دارد.

آیا برای ویلای خود قصد راه‌اندازی و ساخت استخر را دارید؟

آیا هزینه و زیبایی برای شما اهمیت دارد؟ آیا برای راه‌اندازی آن زمان ندارید؟

کار بایستی به کاردان سپرد، تهران اینتکس تنها مرکز تخصصی و پخش و تولید استخرهای پیش‌ساخته و فلزی می‌باشد که می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه یک استخر زیبا، مقاوم و آماده را در مدت زمان یک هفته به شما تحویل دهد.

حال به چه شکل مراحل تولید و ساخت استخر انجام‌پذیر است در نوشته زیر توضیحاتی را به اشتراک قرار خواهیم داد که شاید کسانی که قصد خرید استخر پیش‌ساخته را دارند این مطلب مفید باشد.

استخرهای اینتکس به سه دسته تقسیم می‌شوند: استخر پیش‌ساخته فریمی، استخر هاب برزنتی روی زمین، استخرهای ایزی ست بادی.

ساخت استخر روی زمین و بالای سطح زمین

در این مدل استخر پایه‌هایی از جنس آهن که به آن استخر فلزی گفته می‌شوند که با بدنه‌ای از جنس برزنت شکل‌گرفته و از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند این نوع استخر شباهت زیادی به استخرهای پیش‌ساخته اینتکس دارند و تقریباً می‌توان گفت از سیستم برخوردار هستند اما تفاوت آن‌ها در ایرانی و چینی بودن آنهاست.

استخرهای روی زمین ساخت شرکت تهران اینتکس بوده و سریعاً آماده‌سازی می‌شوند به این ترتیب که ابتدا سایز فضایی که قرار است استخر در آنجا قرار بگیرد را به طور دقیق اندازه‌گیری کرده و اعلام کنید پس از آن تیم تهران اینتکس بنا به سایز دلخواه شما آن را تولید کرده و در کمترین زمان آن را برای نصب در محل منتقل خواهند کرد.

در این نوع استخر ابتدا فریم آهنی آن ساخته می‌شود و بدنه برزنت آن برای نصب روی فریم ساخته و تولید می‌شود در انتهای استخر قسمت خروج آب تعبیه می‌شود و روی بدنه استخر نیز سوراخ‌هایی برای قرار گرفتن پمپ تصفیه اجرا می‌شوند.

در نهایت استخر آماده استفاده شده و نوبت به محوطه‌سازی استخر می‌رسد که بنا به درخواست مشتری می‌بایست تزئین کرده و دور سازی آن را انجام داد.

برای ساخت استخر داخل زمین نیز می‌توان از همین مدل استخر فلزی استفاده کرد به این شکل که ابتدا زمین را حفاری کرده و پس از حفاری کردن داخل گودال را توسط سیمان و یا مصالح بتنی آن را آماده سازی کرد پس از طی مراحل ساخت استخر روی زمین آهنی با بدنه برزنت برای قرار گرفتن در داخل زمین حفرشده منتقل شده و توسط گروه و کارشناسان ساخت استخر تهران اینتکس قرار داده و راه‌اندازی آن انجام می‌شود

ساخت استخر بتنی نیز سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری دارند و هزینه‌های آن‌ها بسیار بالا بوده و همچنین زمان دو تا سه‌ماهه نیاز دارد تا بتوانید استخر را از صفرتا صد تولید و احداث کرد.

نسل جدید استخرهای روی زمین، کار را برای مشتریان و کسانی که قصد تهیه استخر را دارند بسیار راحت و آسان کرده است که هم از نظر هزینه بسیار مقرون به‌صرفه هستند و همچنین از نظر طراحی و زمان ساخت آن بسیار سریع و فوری می‌باشند

استخر پیش‌ساخته آماده وارداتی هستند و همچنین استخرهای ایزی ست نیز به همین شکل با بسته‌بندی‌های بزرگ وارد ایران می‌شوند که اقلام داخل آن‌ها عبارت‌اند از بدنه استخر از جنس pvc یا پلاستیکی که قابل تا شدن و جمع شدن می‌باشد؛ همچنین دارای پمپ‌های تصفیه‌های شنی و فیلتری هستند که برای تصفیه شدن آب داخل استخر بکار می‌رود، دیگر اقلام همراه آن‌ها نردبان و زیرانداز و درپوش هستند که تمامی آن‌ها در دو کارتن مجزا بسته‌بندی‌شده و در ابعاد و سایزهای گوناگون ساخته و عرضه می‌شوند.

استخرهای ایزی ست:

استخر بادی ایزی ست هم نوع دیگری از نسل استخرهای آماده هستند که از جنس بدنه برزنتی ساخته و تولیدشده‌اند و همچنین به شکل بادی می‌باشند که کلیت استخر به شکل پارچه پلاستیک pvc بوده و لبه‌های بالایی استخر به شکل بادی توسط پمپ‌های باد، باد شده و استخر شکل خواهد گرفت.

این نوع استخر بادی اینتکس از نظر قیمت بسیار ارزان بوده و قابلیت جابجایی نیز دارند که اصولاً به آن‌ها استخر حاضری گفته می‌شود که به صورت موقت می‌توانید آن را در حیاط منزل یا ویلا استفاده کرد.

این مدل از استخرهای بادی intex را برندهای دیگری همچون بست وی bestway تولید و عرضه می‌شوند و برای افراد خانواده و یک شنای خانوادگی و تفریحات آبی بسیار مناسب و کاربردی هستند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha