• سه‌شنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98012711592
  • منبع : نمایندگی اردبیل

یک مسئول عنوان کرد:

پیش بینی حضور فعال بخش خصوصی در خرید گندم ‌

پیش بینی حضور فعال بخش خصوصی در خرید گندم ‌

ایسنا/اردبیل ‌سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: ۵۲ مرکز برای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان پیش‌بینی شده است.

‌به گزارش ایسنا، ارژنگ عزیزی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی خرید تضمینی گندم استان اظهار کرد: ۵۲ مرکز برای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان پیش بینی شده است بطوری‌که این مراکز قبل از شروع خرید گندم از لحاظ امکانات و میزان آمادگی توسط تیم‌های کارشناسی، متشکل از نمایندگان دستگاه‌های اصلی عضو کمیته خرید گندم بازدید و کنترل خواهند شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با بیان اینکه برابر پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی، گندم مازاد بر مصرف کشاورزان ۴۵۰ هزار تن خواهد بود، ادامه داد: یکی از مصادیق حمایت از رونق تولید این است که امسال با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه بتوانیم موضوع خرید تضمینی گندم را با روان سازی امور با کمترین مشکل انجام داده و نهایت رضایتمندی را برای کشاورزان زحمتکش و تولیدکنندگان گندم فراهم آوریم.

وی گفت: دولت قیمت خرید تضمینی گندم را یک هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده و پیش‌بینی می‌شود امسال بخش خصوصی نیز در خرید گندم حضور فعال داشته باشند.

عزیزی با اشاره به برگزاری جلسات شهرستانی خرید تضمینی گندم با مسئولیت فرمانداران افزود: باید تمامی تدابیر لازم در شهرستان‌ها برای خرید به موقع، حمل از مزارع به مرکز خرید موقت و از آنجا به مرکز نگهداری و سیلوهای داخل و یا خارج استان و مسائل ایمنی و سایر الزامات دیگر به کار گرفته شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با اشاره به کیفیت گندم تولیدشده در استان تصریح کرد: گندم تولیدشده در استان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تلاش می‌کنیم با حمایت از فعالان در این بخش زمینه‌ساز افزایش تولید گندم در استان شویم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha