• چهارشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 98021809673
  • منبع : نمایندگی البرز

عضو شورای شهر کرج:

وضعیت کرج با روابط شخصی سر و سامان نمی‌گیرد

وضعیت کرج با روابط شخصی سر و سامان نمی‌گیرد

ایسنا/البرز عضو شورای شهر کرج گفت: امروز بزرگ‌ترین غصه من این است که برخی مدیران به جای پیگیری اهداف مدیریت شهری به دنبال آن هستند که فلان آشنای خود را در بخشی از شورا یا شهرداری جا بدهند، یعنی روابط برای آنها بر ضوابط اولویت دارد.

غدیر مهدوی کلیشمی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا با گلایه از اینکه شعارهای شورای پنجم چندان محقق نشده، اظهار کرد: لیست امید با شعارهایی متفاوت از کاندیداهای دوره‌های قبل رأی آورد، اعتقاد به اصلاحات، شفافیت، صداقت، درستکاری و … بخشی از شعار این لیست بود؛ متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که برخی از اعضا از این شعارها فاصله گرفته‌اند و همین باعث بی اعتمادی مردم می‌شود.

وی ادامه داد: البته شورای پنجم در شرایطی روی کارآمد که شرایط اقتصادی و معیشتی مردم به هم ریخت که این امر هم در این مساله بی‌تأثیر نبود.

وی با اشاره به وضعیت بودجه امسال شهرداری گفت: در بودجه سال ۹۸، شهردار تقاضا کرده بود که بودجه انبساطی شود و همین باعث شد بودجه امسال از دو هزار میلیارد به دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شرط اصلی برای این افزایش، ایجاد ارزش افزوده، سود و درآمد برای شهرداری است، علاوه بر این شهرداری برای تحقق این بودجه باید به جای تکیه بر جرایم ماده ۱۰۰ و خام فروشی به دنبال درآمد پایدار باشد.

مهدوی بیان کرد: شهردار معتقد است این بودجه محقق خواهد شد بنابراین تا پایان سال باید صبر کنیم و ببینیم تا چه حد عملی می‌شود.

وی عنوان کرد: به نظر من کرج آنقدر پتانسیل دارد که شهرداری می‌تواند چند برابر بودجه امسال را محقق کند ولی به شرطی که جدیت، تلاش و همت لازم در این زمینه وجود داشته باشد؛ با اجرای پروژه‌های درآمدزا، جذب سرمایه گذار و با بهره گیری از توان و تجربه افراد متخصص می‌توان به سوی تحقق این هدف گام برداشت.

وی به دغدغه خود در خصوص شورای پنجم اشاره کرد و گفت: امروز بزرگ‌ترین غصه من این است که برخی مدیران به جای پیگیری اهداف مدیریت شهری به دنبال آن هستند که فلان آشنای خود را در بخشی از شورا یا شهرداری جا بدهند، یعنی روابط برای آنها بر ضوابط اولویت دارد، باید به دنبال شایسته پروری در مجموعه مدیریت شهری باشیم چون با روابط شخصی این شهر سر و سامان نمی‌گیرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha