• چهارشنبه / ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98031506587
  • منبع : نمایندگی همدان

نماینده مردم ملایر خبر داد:‏

آغاز فروش بلیت ملایر به مشهد و برعکس

آغاز فروش بلیت ملایر به مشهد و برعکس

ایسنا/همدان سخنگوی کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر عامل راه‌آهن کشور و معاون سفرهای شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی از آغاز فروش بلیت ملایر به مشهد و بالعکس همانند گذشته خبر داد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفت گو با ایسنا، تاکید کرد: پس از راه‌اندازی ایستگاه قطار کرمانشاه بلیت فروشی برای ملایر به مشهد و برعکس به حداقل ممکن رسیده بود که در این نشست مقرر شد یک واگن به قطار ملایر اضافه شود و هفته‌ای سه روز بلیت ملایر به مشهد و مشهد به ملایر به فروش برسد.

وی با اشاره به ممنوعیت فروش بلیت ملایر به تهران و برعکس، راه‌اندازی سفر ملایر به تهران و تهران به ملایر با قطار به صورت چند روز در هفته را از دیگر مصوبات این نشست برشمرد .

آزادیخواه در ادامه بیان کرد: در نشست نمایندگان ملایر، ظفری مدیرکل بنیاد مسکن استان و معاونان وی و رییس بنیاد مسکن ملایر که به منظور رسیدگی مشکلات آسیب دیدگان سیل اخیر در شهرستان و بررسی طرح‌های عمرانی و بهسازی بنیاد مسکن تشکیل شد، برنامه‌های لازم جهت اجرای طرح‌ هادی در روستاها و آسفالت ریزی حداقل  ۲۷ روستای شهرستان و کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر تدوین شد.

نماینده مردم ملایر گفت: پیگیری تامین قیر اختصاصی جهت این امور و تهیه ساز و کار تهاتر با پیمانکار نیز در کنار رفع مشکل بانک‌ها در اعطای تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت به آسیب‌دیدگان سیل از جمله دیگر محورهای این نشست کارشناسی بود و برنامه ریزی لازم جهت کمک اختصاصی نمایندگان از محل بودجه  ۹۸ به طرح‌های مذکور در این جلسه صورت گرفت .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در صحن علنی مجلس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر دادم، تصریح کرد: سال‌هاست وضعیت 20 هزار خیاط ملایری را پیگیری می‌کنم، اما همچنان آنها از بیمه تامین اجتماعی محروم هستند و این در حالیست که ظرفیت آنها برابر با چهار پتروشیمی و به معنای اشتغال عالی مولد است.

آزادیخواه  با اشاره به تذکر خود به وزیر راه و شهرسازی، تاکید کرد: از ابتدای این دوره از مجلس به همراه دیگر نماینده ملایر پیگیر وضعیت راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان هستیم، اما تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده و امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد گشایشی در این حوزه باشیم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha