• پنجشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98032310577
  • منبع : منطقه جنوب تهران

با حضور وزیر ورزش و استاندار تهران صورت گرفت

افتتاح چند پروژه ورزشی در پاکدشت

افتتاح چند پروژه ورزشی در پاکدشت

ایسنا/تهران ‌افتتاح چند پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار تهران در شهرستان پاکدشت انجام شد.

‌به گزارش ایسنا، افتتاح زمین چمن مصنوعی مهر امام رضا (ع)، کلنگ زنی سالن چند منظوره در مسکن مهر امام رضا (ع) و افتتاح سالن ورزشی شهدای خاتون آباد با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران، نماینده مجلس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

زمین چمن مصنوعی مهر امام رضا (ع) که عملیات احداث آن از سال ۱۳۹۰ آغاز شده با متراژ ۸۲۰۰ مترمربع فضای روباز و ۳۰ مترمربع فضای سرپوشیده و هزینه ۸,۵۰۵ میلیون ریال توسط مسئولان وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

گفتنی است، در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به پاکدشت، سالن ورزشی خاتون آباد نیز که عملیات احداث آن از سال ۱۳۹۰ آغاز شده با متراژ ۱۰۱۰ مترمربع و هزینه ۱۲,۳۰۷ میلیون ریال و با استعداد پرداختن به رشته‌های فوتسال، بسکتبال، هندبال و … توسط وزیر ورزش و جوانان و مسئولان محلی به بهره برداری خواهد رسید.

تخصیص اعتبار ۸ میلیارد تومانی برای تکمیل ورزشگاه شهدای پاکدشت

استاندار تهران از تخصیص اعتبار ۸ میلیارد تومانی برای تکمیل ورزشگاه شهدای پاکدشت خبر داد.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر پنج شنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌های ورزشی در خاتون آباد پاکدشت که با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: ورزش امروزه یکی از مهم‌ترین جلوه‌های نشاط اجتماعی است و زمانی که یک ورزشکار موفق به افتخار آفرینی می‌شود همه ایرانیان فارغ از هر گرایش سیاسی خوشحال می‌شوند.

محسنی بندپی افزود: در دولت تدبیر و امید، وزارت ورزش در ابعاد مختلف اعم ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی برنامه‌های جامعی ارائه کرده و امروز ورزش در سبد خانواده‌های تهرانی است.

وی بیان کرد: علیرغم همه کمبودها در شهرستان‌های استان که بواسطه کمبود فضاهای ورزشی داریم اما با به راه افتادن نهضت توسعه فضاهای ورزشی این کمبودها در حال مرتفع شدن است.

استاندار تهران گفت: با مشورتی که با وزیر ورزش و جوانان داشتم و قول مساعد ایشان مقرر شد با مشارکت استانداری اعتبار ۸ میلیارد تومانی برای تکمیل ورزشگاه تیم سرخ پوشان پاکدشت تخصیص یابد.

وی ادامه داد: باید قدردان وزیر ورزش و جوانان بود که با برنامه محوری اقدامات خوبی برای توسعه فضاهای ورزشی در استان تهران برداشته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha