• چهارشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98050201176
  • منبع : منطقه جنوب تهران

امام جمعه ‌پیشوا:

‌مراقب تبلیغات سمی دشمن در خصوص فرار مغزها باشیم

‌مراقب تبلیغات سمی دشمن در خصوص فرار مغزها باشیم

ایسنا/تهران ‌امام جمعه پیشوا گفت: دشمن با وارونه جلوه دادن پیشرفت های علمی ایران قصد سیاه نمایی در فضای مجازی دارد و بنابراین باید مراقب تبلیغات سمی دشمن در خصوص فرار مغزها باشیم.

‌به گزارش ایسنا‌، حجت الاسلام روح الله باقری در جلسه شورای اداری بیان کرد: اگر مسائل کشور و منطقه و مباحث بین المللی را در طول ۴۰ سال انقلاب تحلیل کنیم امروز ایران اسلامی در بهترین شرایط بین المللی و نفوذ منطقه ای قرار دارد.

 
وی افزود: اتفاقات روزهای اخیر حول محور ایران و مقاومت ملت ایران در برابر آمریکا و انگلیس نشان داد‌ آنچه باعث پیروزی ما و عقب نشینی دشمن می شود مقاومت است و تنها راه نجات نیز همین است.
 
امام جمعه شهرستان پیشوا بیان کرد: یکی از نقاط قوت ایران وجود نیروهای جوان، انقلابی، باسواد، متدین و متخصص است و به برکت همین نیروی انسانی جوان و همچنین نهادهای علمی در رده های خوب و برتر دنیا قرار داریم.
 
وی با بیان اینکه دشمن اطلاعات مربوط به رشد و پیشرفت علمی ایران را وارونه جلوه می دهد، افزود: باید مراقب سم پاشی و حرکات سوء دشمن باشیم و وقتی از فرار مغزها تبلیغ می کنند باید دید که این حرفها از کجا نشأت می گیرد و هدف از طرح آنها چیست.
 
حجت الاسلام باقری گفت: بررسی آمارها نشان می دهد در دوران حکمت پهلوی حدود ۲۷۰ هزار دانشجو داشتیم که ۱۵۰ هزار نفر در خارج از کشور و حدود ۵۶ هزار نفر در آمریکا بودند اما امروز و پس از پیروزی انقلاب ۴ میلیون دانشجو داریم که فقط ۵۶ هزار نفر در خارج از کشور و تنها ۱۰ هزار نفر در آمریکا تحصیل می کنند.
 
وی افزود: مقایسه این آمارها و عدم انعکاس مطالب و اخبار صحیح نشان می دهد که دشمن از چه روش هایی برای تبلیغات منفی و سیاه نمایی در خصوص فرار مغزها در کشور استفاده می کند.
 
امام جمعه شهرستان پیشوا تصریح کرد: تفاوت فاحشی از نظر تعداد نیروی انسانی متخصص بین ایران و سایر کشورهاست و در این زمینه حرف اول را در منطقه می‌زنیم، لذا نباید مرعوب تبلیغات دشمن در شبکه های مجازی و ماهواره ای قرار گیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha