• سه‌شنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 98061206377
  • خبرنگار : 71451

بازسازی عملیات «والفجر ۸» در موزه دفاع مقدس استان اردبیل

بازسازی عملیات «والفجر ۸» در موزه دفاع مقدس استان اردبیل

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایسنا، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور مسئولان ارشد استانی برگزار شد. در این جلسه سرهنگ پاسدار شکر عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: هفته دفاع مقدس هفته رسیدن به باورها و اعتقادات مردم ایران اسلامی است که شهیدان والامقام کشورمان با رسیدن به این باور برای دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی پا به عرصه گذاشتند.

وی با اشاره به لزوم تدوین برنامه‌های منسجم و باشکوه برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: باید برنامه‌های هفته دفاع مقدس هر سال بهتر و بدون نقص نسبت به سال گذشته باشد و این کم‌ترین کاری است که در برابر زحمات و تلاش‌های شهدای والامقام انجام می‌دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از بازسازی عملیات «والفجر ۸» در محل موزه دفاع مقدس استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و تلاش و جدیت در راستای اجرای تاثیرگذار در بین عموم هم‌استانی‌ها خواهد بود. مهم‌ترین هدف از برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس این است که بتوانیم فرهنگ مقاومت و ایثار را در بین نسل امروز کشورمان نهادینه‌سازی کرده و با نمایش دستاوردها و رشادت‌های شهدای والامقام و رزمندگان اسلام به هدف‌گذاری‌های هفته دفاع مقدس جامه عمل بپوشانیم.

در بخش دیگراین نشست علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل یادآور شد: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و امید می‌رود در این زمینه با اهمیت به برنامه‌های هفته دفاع مقدس و روایات و زندگینامه شهدای والامقام کشورمان عمل شود.

وی افزود: فاز نخست موزه دفاع مقدس به مرحله افتتاح رسید. خوشبختانه در استان اردبیل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یافته که تلاش‌های انجام یافته شایسته تقدیر و قدردانی است ولی به هر حال باید این تلاش‌ها و برنامه‌ها به شکل مناسب و منسجم توسعه یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha