• دوشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98070100652
  • خبرنگار : 50184

معاون استانداری کرمانشاه:

اثربخشی دوره‌های "مهارت‌آموزی" را بررسی می‌کنیم

اثربخشی دوره‌های "مهارت‌آموزی" را بررسی می‌کنیم

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: پس از برگزاری دوره‌های مهارت آموزی در استان، اثربخشی این دوره‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، افشین کریمی در نشست شورای مهارت آموزی استان که امروز(یکم مهر) برگزارشد، توسعه مهارت آموزی را یکی از اولویت‌های سال‌های اخیر حوزه آموزش در استان دانست و گفت: براین مبنا سال گذشته نزدیک یک میلیارد تومان اعتبار از سوی استانداری برای توسعه مهارت آموزی در دو بخش صنعت و کشاورزی اختصاص یافت.

وی بابیان اینکه تاکنون نزدیک به 800 میلیون تومان از این اعتبار تخصیص یافته، اعلام کرد: باتوجه به اینکه دو حوزه کشاورزی و صنعت از پراشتغال‌ترین حوزه‌های استان هستند، بحث مهارت آموزی در آنها مورد توجه قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه  تصریح کرد: آموزش‌های مهارتی به فعالین این دو بخش باهمکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دستگاه‌های ذیربط از ابتدای امسال آغاز شده و عمده این آموزش‌ها نیز در بحث بازاریابی، مسائل مالی، بروزرسانی دانش و... است.

وی تاکید کرد: پس از پایان آموزش‌ها بررسی خواهیم کرد که آیا مهارت آموزی‌ انجام شده تاثیری در ارتقاء بهره وری واحدی‌های تولیدی کشاورزی، صنعتی و صنفی استان داشته یا نه و درصورتی که نتایج آموزش‌ها را مثبت ببینیم برای سال آینده تلاش خواهیم کرد دامنه آموزش و میزان اعتبار آن را افزایش دهیم.

کریمی در ادامه گفت: باتوجه به اینکه بخشی از آموزش‌های مهارتی را به آموزشگاه‌های خصوصی فنی و حرفه ای استان واگذار کرده‌ایم، بنابراین از سوی استانداری تیم‌های کارشناسی را برای بررسی وضعیت و کیفیت آموزش‌ها اعزام کردیم که ایراداتی را مطرح کردند و باید رفع شود.

وی عنوان کرد: برای برگزاری دوره‌های مهارت آموزی نیازسنجی خواهیم کرد تا ببینیم بیشتر در چه حوزه‌ای مشکل داریم و پس از آن دوره‌ها را به همان سمت خواهیم برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha