• چهارشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98070301986
  • خبرنگار : 50180

معاون آموزش و پرورش کرمانشاه تاکید کرد:

ضرورت روشنگری در مورد دلایل آغاز جنگ تحمیلی و تداوم آن در مدارس

ضرورت روشنگری در مورد دلایل آغاز جنگ تحمیلی و تداوم آن در مدارس

ایسنا/کرمانشاه معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه بر ضرورت روشنگری در مورد دلایل آغاز جنگ تحمیلی و تداوم آن در "مدارس" تاکید کرد.

سیدمجتبی موسوی به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ضرورت پرداختن به سالهای دفاع مقدس برای آشنایی نسل جوان با رخدادهای دوران جنگ تحمیلی، اظهار کرد: پرداختن به این رخدادها می‌تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان اثرگذار باشد.


 وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان فردای کشور هستند، گفت: دانش آموزان باید در جریان اتفاقات رخ داده در سالهای دفاع مقدس قرار بگیرند.


 معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه  با اشاره به تاکید ویژه به تمامی مدارس برای گنجاندن ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در برنامه‌ها، اظهار کرد: به تمامی بیش از ۴۳۰۰ مدرسه استان کرمانشاه تاکید شده که در هفته دفاع مقدس حال و هوای دفاع مقدسی داشته باشند.


وی با اشاره به تدارک حضور راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس استان، گفت: این افراد با خاطره گویی و روایتگری جنایات رژیم بعثی و ایثار رزمندگان در سالهای دفاع مقدس اجازه نخواهند داد رخدادهای دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شوند.


وی در ادامه با اشاره به ضرورت روشنگری در مورد دلایل آغاز جنگ تحمیلی و تداوم آن، تاکید کرد: دانش آموزان امروز سالهای دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، لذا برای اینکه بتوانند در برابر توطئه چینی و شبهه افکنی دشمنان در مورد دلایل شروع و تداوم جنگ تحمیلی ایستادگی کنند، نیاز به روشنگری دارند.


موسوی گفت: از مدیران و مسئولان مدارس خواسته شده تا نشست هایی برای روشنگری در مورد شبهات اینچنینی تدارک ببینند.


 نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان کرمانشاه همزمان با زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در روز اول مهر ماه، انجام تبلیغات محیطی در مدارس، پخش سرودهای حماسی، مذهبی و ملی و... از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مدارس استان کرمانشاه است که موسوی به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha