• چهارشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98071007904
  • خبرنگار : 50180

فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در غرب کشور:

ارتشیان باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشند

ارتشیان باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشند

ایسنا/کرمانشاه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در غرب کشور گفت: ارتشیان باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشند.

به گزارش ایسنا، امیر فرهاد آریانفر در همایش منطقه‌ای امر به معروف و نهی از منکر فرماندهان و مسئولین یگان‌های ارتش مستقر در استانهای کردستان و کرمانشاه که امروز (10 مهر) با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ارتشیان، اظهار کرد: ایشان در بیاناتشان از تدین به عنوان یکی از ویژگی های برجسته ارتشیان یاد کرده‌اند که با این بیانات مدال زرین و پرافتخاری را به گردن ارتشیان انداختند.


آریانفر با اشاره به ضرورت ورود اثرگذار ارتشیان در مقوله امر به معروف و نهی از منکر، گفت: ارتشیان باید همچون عرصه‌های دیگر نظیر حوادث سیل و زلزله که همه توانمندیهای خود را در بکار گرفتند در حوزه احیای امر به معروف و نهی از منکر هم ورود کنند.


فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در غرب کشور با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک راهبرد برای سلامت جامعه در دین مبین اسلام مورد توجه زیادی قرار دارد، ادامه داد: مسئولین و فرماندهان یگان های مستقر در ارتش باید برگزاری این نوع نشست‌ها را فرصتی مغتنم برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بدانند. 


 آریانفر از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از مفاهیم برجسته دین مبین اسلام یاد کرد و افزود: فلسفه وجودی این مفاهیم گسترش عملکردهای خوب و ارزشی در سطح جامعه است.


ارشد نظامی ارتش در غرب کشور در ادامه صیانت از جامعه در برابر منکرات و جلوگیری از قرار گرفتن در مسیر انحرافات را مهمترین فلسفه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: در باب اهمیت توجه به امر به معروف و نهی از منکر همین بس که مهمترین فلسفه قیام عاشورا از سوی امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان شده است.


در انتهای این همایش دو روزه از فرماندهان فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha