• یکشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98071410247

زاهدی در جلسه شورای اداری بخش گلباف عنوان کرد:

گلباف بر مدار توسعه و پیشرفت

گلباف بر مدار توسعه و پیشرفت

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گلباف قطب زعفران جنوبشرق کشور است، گفت: طی دو سال گذشته تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بخش کشاورزی لایه روبی قنوات، ساخت کانال های بتونی، لوله گذاری، ساخت استخر ذخیره آب) بخش گلباف هزینه شده است.

به گزارش ایسنا، "محمدمهدی زاهدی" در جلسه شورای اداری بخش گلباف با بیان اینکه مقرر شده است یک میلیارد تومان با پیگیری و مشارکت جهاد کشاورزی و بخشداری از محل اعتبارات جهاد کشاورزی برای شوراها تامین گردد اظهار کرد: در رابطه بامشکل اراضی روستای زمان آباد پس از تصویب طرح هادی در سال ۱۳۹۴ که بعضی اراضی ملی اعلام گردیده و مردم در آن سکونت دارند، مقرر شد پیگیری های لازم از طرف بنیاد مسکن صورت گیرد.

وی با اعلام خبر تامین اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان جهت اجرای طرح هادی روستای حرمک در سال جاری اظهار کرد: همچنین مقرر شد جهت رفع مشکل راه روستاهای «حرمت-تشک» و «کشیت- نیبد» با پیگیری اداره راهداری استان، براساس نرخ جدید با پیمانکار تفاهمات لازم صورت گیرد و عملیاتی اجرایی آغاز شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از تعویض پمپ آب روستای حرمک و احداث مخزن ۲۰۰ متری هشتادان و مخزن ۱۰۰ متری فندقاع و ایجاد شبکه به طول۵۴۰۰ متر در جوشان خبر داد و گفت: برای سال ۹۸ نیز احداث باقیمانده شبکه جوشان به میزان ۱۶۰۰ متر و اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی برای رفع مشکل آب روستایی جوشان و هشتادان و ۲۴۰ میلیون تومان جهت روستای کشیت و ۵۰ میلیون برای حفر چاه حرمک درنظر گرفته شده است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساخت ۴ باب مدرسه و بهسازی مدارس گلباف و جمع آوری بخاری های نفتی در مناطقی که گازرسانی انجام شده اظهار کرد: انتظار داریم نصب وسایل گرمایشی استاندارد و ایمن، تعویض صندلی های فرسوده مدارس بخش و تامین سرویس رایگان جهت جابجایی دانش آموزان به مدارس روستا نیز در اسرع وقت در این منطقه صورت گیرد.

وی با اعلام خبر تصویب راه اندازی نمایندگی محیط زیست در بخش گلباف افزود: باید تا زمان راه اندازی، نمایندگی بخش دفتر شهداد هفته ای سه روز در گلباف خدمت رسانی داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی شبکه اینترنت و واگذاری خط تلفن ثابت و سیم کارت روستایی روستای زمان آباد تا اواسط آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: همچنین از مصوبات سفر قبلی بنده به این بخش یک کیلومتر سیم کشی داخل شهرک باهنر انجام و یک دستگاه کافه نوری با پیشرفته ترین تکنولوژی جهت روستای هشتادان نصب شده است.

زاهدی با بیان اینکه ارائه سیم کارت همراه اول و تعویض سیم کارت های قبل در روستای حرمک از آینده آغاز خواهد شد و شبکه اینترنت که از مصوبات سفر قبل بوده است تا آذرماه انجام می شود افزود: با پیگیری های صورت گرفته از وزارت نفت، اعتبارات قابل توجهی به شهرستان های کرمان و راور اختصاص داده شده است، بطوریکه تاکنون ۹۶ درصد پوشش گاز داریم  و پیگیری های لازم جهت گازرسانی به روستاهای شمالی گلباف و بخش شهداد درحال انجام است.

وی با بیان اینکه هم اکنون با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان پروژه گازرسانی در بخش های شهرستان کرمان در حال انجام است افزود: ساخت و راه اندازی درمانگاه بخش گلباف همواره از مطالبات به حق مردم منطقه بوده، که با پیگیری های انجام شده این درمانگاه در حال خدمت رسانی به مردم است و در این نشست مصوب شد یک دستگاه رادیولوژی تا آذرماه در این درمانگاه راه اندازی و نیروی متخصص جذب شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گلباف بر مدار توسعه و پیشرفت قرار گرفته است خاطر نشان کرد: اورژانس درمانگاه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان تجهیز گردیده و روزانه به بیش از ۱۴۰ نفر مراجعه کننده خدمات درمانی ارائه می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha