• چهارشنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98071713312
  • خبرنگار : 30077

اجرای 151 پروژه برق رسانی با اعتبار 18 میلیارد ریال در شهرستان مهدیشهر

اجرای 151 پروژه برق رسانی با اعتبار 18 میلیارد ریال در شهرستان مهدیشهر

ایسنا/سمنان مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر از اجرای 151 پروژه عمرانی برق رسانی در شش ماهه نخست امسال در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

 به گزارش ایسنا، حسین حافظی افزود: برای بهره برداری از این تعداد پروژه، مبلغ ۱۸ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی از احداث سه هزار متر خط ۲۰ کیلوولت و نصب یک دستگاه پست هوائی جهت تامین برق منطقه سیادره جاشلوبار تا آذر ماه امسال خبر داد.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر بیان داشت: تغییر آرایش و اصلاح شبکه فشار متوسط هوائی در خیابان شهدا فولادمحله، احداث شبکه فشار متوسط هوائی و نصب دو دستگاه سکسیونر ۲۰ کیلوولت جهت رینگ خطوط المهدی (عج) و تورانیان در طالب آباد مهدیشهر ، بهینه سازی و تغییر آرایش هزار متر شبکه ۲۰ کیلوولت در بلوار کشاورز طالب آباد و توسعه یک هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوائی منطقه چهل تن درجزین، از برنامه های پیش بینی شده سه ماهه سوم سال جاری در شهرستان مهدیشهر است.

حافظی با بیان این که برای تأمین برق متقاضیان و مشترکان جدید، دو هزار و ۱۸۷ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی از آغاز امسال تاکنون دایرگردیده گفت: احداث و بهره برداری چهار ایستگاه هوائی توزیع برق به قدرت ۳۱۰ کیلوولت آمپر در مناطق مختلف این شهرستان از طرح های اجرائی شده به شمار می رود.

وی با عنوان این که احداث یک هزار و ۳۳۵ کیلومتر کابل خودنگهدار در راستای پروژه کاهش تلفات برق به اجرا در آمده افزود: بهینه سازی ۱۴ هزار و ۱۴۶ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط ، از دیگر اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان محسوب می شود.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر همچنین یادآور شد: بهینه سازی یک هزار و ۴۵۳ متر شبکه ۲۰ کیلوولت دومداره در بلوار آیت ا... مومنی شهمیرزاد، جابه جائی پست بلوار مومنی و اصلاح شبکه فشار ضعیف، تعویض پایه های فشار متوسط و بهسازی یک هزار و ۴۶۰ متر شبکه توزیع برق در روستاهای پشت کوه فولادمحله، تبدیل شش هزار و ۳۵۳ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، توسعه شبکه روشنائی معابر در بلوار امام خمینی (ره) و بلوار اصلی فولادمحله ، تعویض ۹۰ زوج مقره به دلیل رفع اتصالی های مکرر در جاده فولادمحله تقاطع رضاآباد، مهم ترین پروژه هائی است که از ابتدای سال جاری تا زمان حاضر عملیاتی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha