• یکشنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98072115823

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبرداد:

انعقاد قرارداد با ۱۴۰ سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس

انعقاد قرارداد با ۱۴۰ سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس
عکس تزئینی است.

ایسنا/فارس معاون برنامه‌ریزی  شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد قرارداد با ۱۴۰ سرمایه گذار جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی ۶ ماه نخست امسال خبرداد.

به گزارش ایسنا، مهران خاکساری یکشنبه ۲۰ مهر در حاشیه بازدید از نواحی صنعتی در فارس، افزود: در قالب انعقاد قرارداد با ۱۴۰ سرمایه‌گذار جدید بالغ بر ۲۶ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: صنایع غذایی، شیمیایی، سلولزی و فلزی و واحدهای صنفی بیشترین تعداد واگذاری‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه واگذاری زمین در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی انجام می‌شود، گفت: شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز، داراب، فیروزآباد، لار، استهبان و ملوسجان بیشترین واگذاری‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

خاکساری همچنین از بهره‌برداری از  ۱۱۷واحد با اشتغال ۷۲۴ نفر در ۶ ماهه اول امسال خبر داد و گفت: برای بهره‌برداری از این واحدها یکهزار و ۲۶۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

او با اشاره به شرایط و مشوق‌های  واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی استان در راستای تحقق رونق تولید، عنوان کرد: واگذاری در شهرک‌ها و نواحی  کم تقاضا محور استان به صورت ۱۰ درصد  نقد با اقساط ۴۸ ماهه و در مناطق برخوردار با ۲۰ درصد نقد و اقساط ۳۶ ماهه بدون سود و کارمزد انجام می‌شود و چنانچه واحدها درمدت یک سال موفق به پروانه بهره‌برداری شوند مشمول تخفیف ۱۰ درصدی می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خاطرنشان کرد: در بخش زیرساختی این شرکت با ایجاد ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی در سراسر استان، نقش مهمی در بسترسازی به منظور استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی ایفا کرده است.

خاکساری با بیان اینکه امسال واگذاری زمین در  شهرک‌های  صنعتی تقاضا محور بصورت مزایده‌ای انجام می‌شود، عنوان کرد: این موضوع در راستای شفاف سازی، جلوگیری از رانت و ایجاد فرصت برابر برای متقاضیان انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha