• یکشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98072820537
  • خبرنگار : 50223

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد:

کشت ۳۲۵۶ هکتار گیاه دارویی در کهگیلویه و بویراحمد طی امسال

کشت ۳۲۵۶ هکتار گیاه دارویی در کهگیلویه و بویراحمد طی امسال

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشت و توسعه گیاهان دارویی در سطح ۳۲۵۶ هکتار از دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۸ است.

به گزارش ایسنا، "حسن نوروزی" پکشنبه، ۲۸ مهرماه در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان افزود: امسال ۱۷ پروژه استان در زمره‌ پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قرار گرفته که از این تعداد، چهار پروژه تکمیل ایستگاه پمپاژ باباکلان، تکمیل سد خاکی ایلی‌آباد، تکمیل سد خاکی کوهبرد و توسعه پرورش ماهیان سردابی به میزان ۴۰۰ تن مربوط به جهاد کشاورزی است.

وی اظهارکرد: چهار پروژه اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۸ شامل احداث کیلومتر صفر تا ۱۲ کمربندی یاسوج در باند دوم بابامیدان-یاسوج-سمیرم که امسال باید چهار کیلومتر آن احداث شود، دوراهی تنگاری به سمیرم که مقدار تعهد امسال سه کیلومتر است، کیلومتر پنج تا ۱۶.۵ محور یاسوج-سی‌سخت که مقدار تعهد سال ۹۸ پنج کیلومتر است و بهسازی و احداث کیلومتر صفر تا ۱۲ پروژه تعریض محور گچساران-بی‌بی‌حکیمه-رگ‌سفید که مقدار تعهد امسال پنج کیلومتر است مربوط به اداره‌کل راه و شهرسازی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سه پروژه اقتصاد مقاومتی استان شامل پتروشیمی گچساران، تولید لوله‌های بدون درز و یک طرح آب معدنی نیز مربوط به اداره‌کل صنعت و معدن است که باید پیشرفت فیزیکی پتروشیمی گچساران ۱۷ درصد افزایش یابد، پروژه تولید لوله‌های بدون درز باید ۲۵ درصد پیشرفت کند و طرح آب معدنی نیز باید تا پایان سال بهره‌برداری شود.

نوروزی تصریح کرد: کشت و توسعه گیاهان دارویی در سطح ۳۲۵۶ هکتار از دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۸ است که از ابتدای امسال تاکنون ۱۸ درصد آن محقق شده است.

وی اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شرب شهرهای دهدشت، دوگنبدان، مادوان و یاسوج را از دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۸ عنوان و بیان کرد: هدف این پروژه نوسازی شبکه توزیع بوده که تعهد  امسال ۲۲ کیلومتر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجرای خط انتقال برق شهرک صنعتی گچساران و خط انتقال گاز ناحیه صنعتی دلی بجک را از دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۸ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha