• شنبه / ۴ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98080401745
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان:

جهاد دانشگاهی، طرح توانمندسازی اقصادی بانوان را با دغدغه‌مندی پیش می‌برد

جهاد دانشگاهی، طرح توانمندسازی اقصادی بانوان را با دغدغه‌مندی پیش می‌برد

ایسنا/اصفهان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: در مرحله نخست  طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان، دو هزار و 118نفر از بانوان سرپرست خانوار که واجد شرایط بودند، شناسایی شدند.

به گزارش ایسنا، شادی فضلی در جلسه ویژه طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان، مبتنی بر الگوی نوین مشاغل خانگی دغدغه‌مند وارد شده است.

وی ادامه داد: همواره گزارشات لازم در خصوص این طرح به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان ارائه شده که باز هم نشان از تلاش همکاران در جهاد دانشگاهی است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با اشاره به آمارهای موجود تصریح کرد: با توجه به آمار و تحلیل گزارش ها، در مرحله نخست این طرح، دو هزار و 118 نفر از بانوان سرپرست خانوار که واجد شرایط بودند، شناسایی شدند که با توجه به سهمیه ۴۶۰ نفری استان اصفهان رقمی قابل توجه بود اما در حال حاضر متأسفانه بانوانی که تمایل خود را در خصوص همکاری در این طرح اعلام کرده‌اند حدود ۱۰۰ نفر هستند.

به گفته فضلی نکته حائز اهمیت این است که اگر روند طرح با کندی همراه بوده به سبب جذب مخاطب است چرا که بسیاری از مخاطبین پس از طی چندین مرحله در زمان اجرای این طرح از همکاری سر باز می زنند.

وی با ذکر آمار کلی زنان سرپرست خانوار در اصفهان گفت: با توجه به آمار استانداری اصفهان تعداد زنان سرپرست خانوار در این استان حدود ۶۶ هزار نفر اعلام شده است که سهمیه اختصاص یافته به استان اصفهان در مقابل این آمار بسیار ناچیز است اما باید دقت داشت که این طرح به صورت پایلوت در استان اصفهان به اجرا در خواهد آمد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان، استانداری را کمک رسان جهاد دانشگاهی دانست و تاکید کرد: جهاد دانشگاهی با دغدغه خود به تمام شهرستان‌های استان اصفهان ورود کرده که استانداری هماهنگی های لازم را در خصوص اقدامات جهاد انجام می‌دهد.

فضلی مدعی شد: بر این عقیده هستم که خللی در روند کلی طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان وجود دارد چرا که از پیش بینی زمانی عقب هستیم و باید نقاط ضعف را در خصوص این طرح شناسایی و در نهایت پاکسازی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha